Gå til innhold

Hva er sært med stedet du bor på?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At det aldri er folk i byen på en lørdags formiddag. Lurer på om de har en hemmelig lørdags-formiddag-klubb som jeg ikke vet om? Eller kanskje en fredag-kveld-klubb som gjør at lørdag formiddag blir litt vanskelig? Snålt er det uansett......;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sola så vidt titter frem trekker alle til skjørt eller shorts. At det er kaldt som fy spiller ingen rolle.

Som innflytter synes jeg dette er kjempesært. Greit en skal nyte det lille sommeren som er, men det er da ikke noe deilig med bare bein hvis en fryser halvt ihjel. Og ikke ser det spesielt lurt ut heller i den situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ølpol?

Hva er det?

Aldri hørt om det...

 

Bor i Oslo, så her er det ikke så mye sære ting. Blir heller noen mennesker som bor her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett side av brua og gal side av brua. Jeg bor heldigvis på den rette siden, og det gjør mesteparten av befolkningen i denne byen også;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det omtrent 10 yogaskoler, hvorav nesten halvparten er utendørs. De fleste restaurantene er økologiske og selger ting som neslesuppe og usukrede kaker. Det finnes et utall "engleskoler", meditasjonskurs og kurs i ulike healingteknikker.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ølpol blir omtrent det samme som vinmonopol, bare at de selger kun øl der (og cider) Daglighvarebutikkene har ikke lov til å selge øl..

Velkommen tilbake til 30-tallet... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lar nøkkelen til utdøra til huset stå i, om vi reiser på ferie i 2 uker. Finnes ikke noe tryggere sted:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte le av traktor til skolen :D

 

Her er det forbausende mange i hijab, alltid på dagtid når folk flest er på jobb. Blir like forbannet hver gang jeg ser en. Og dette er ikke Oslo, det er en liten by på østlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅ være Mysen. Og enig med deg... det er sært. Men enda særere at sentrum har flyttet ut av sentrum og lagt seg på ett jorde ved siden av. Eneste plassen du kan kjøpe mat i sentrum er på Narvesen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om vi hadde latt nøkkelen stå i døra, så hadde det neppe vært noe særlig innbo igjen etter to uker.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rett og gal side av brua: Da tenker jeg Fredrikstad. Men det finnes kanskje flere slike steder i det lille, innstengte landet vårt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn i tights på rulleski, overalt, hele tiden!! (Vi ser i hvert fall minst èn om dagen, og det er da ganske mye.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye sært er det kanskje ikke. Men alle her går med fjellreven sekk, barna også i barnehagen. Mange ser litt småfrika ut rett og slett. Bor på Vålerenga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1027:

Traktor til skolen... Det MÅ være på toten vettu ;) Der står det traktorer og mopeder pent side om side

 

Men er nå utflytta til hunndalen som er ved gjøvik. 5 min fra gjøvik sentrum, så begynte det jammen å stå traktorer utenfor ungdomsskolen her også på våren... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flesteparten av gutter i alderen 13-25 bruker adidas joggebukse (de med striper på sidene) og stor scooterjakke om vinteren. Sommeren gjelder også adidas buksene, men da med en stor umbro genser istedetfor scooterjakke. Har bodd på dette stedet i litt over ett år og irriterer meg gal over dette.. Og ja, må ikke glemme capsen.

Dette er antrekk de bruker hverdag OG fest. Selv barnehagebarn bruker scooterklær og adidas joggebukse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva man sier eller spør folk om her sier de bare HÆæææ. Folk smiler og hilser skjeldent, har bodd her i tre år og jobber fremdeles med å "knekke koden" :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...