Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 men samtidig så vet jeg at jeg trenger ny jakke og gummistøvler. http://www.ellos.no/dv/20-Ytterplagg-Jakker/hkk/_/N-fhmZ1z1284bZ1z141xe?Nr=302258 Dumt av meg og kjøper den jakken? (kjøpte den i grønn) http://www.ellos.no/dv/20-Sko-Gummistovler/Viking/_/N-fkiZ1z127uaZ1z141xe?Nr=324852 Håper at jeg slipper og kjøper nye ting til meg selv på en stund nå...
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 Hva angrer du på? Kjøpte meg Vikingstøvler selv her om dagen, litt dyrere enn de der og jakka var jo kjempefin og billig for en sånn jakke.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #3 Skrevet 5. oktober 2011 Hvorfor angre når jakka er pen og støvlene praktiske?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #4 Skrevet 5. oktober 2011 Nei, synes ikke det var et dumt kjøp hvis du trenger ytterjakke. Var ei fin jakke. Synes den var veldig fin i hvitt også jeg:-) Støvler må man jo ha uansett. Dette er jo nødvendige plagg HI, du må ikke ha dårlig samvittighet for disse kjøpene. Ikke spesielt dyre plagg heller. Gratulerer med kjøpene:-)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #5 Skrevet 5. oktober 2011 Takk for svar til dere alle. Grunnen til at jeg angrer litt er fordi jeg aldri har kjøpt så dyr jakke til meg selv. Har bare kjøpt billig jakke typ 400 kr, men er bare lei av at de ikke holder. Håper at den jakken varer i noen år. Samme gjelder gummistøvler også. Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #6 Skrevet 5. oktober 2011 Ville kanskje angret litt hvis jeg hadde kjøpt hvit jakke, men hvis jakka er grønn er det større sjanse for at du lever med litt skitt på den, i mange år.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #7 Skrevet 5. oktober 2011 Vurderte å kjøpe det i hvit, men tenkte at siden jeg har små barn blir den ikke særlig hvit lenger. Har lyst til at jakken skal vare i noen år, så derfor blir det grønn. Kan vel bruker den om vinteren også?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #8 Skrevet 5. oktober 2011 Den jakka har jeg også kjøpt, i hvitt:) Den er kjempefin! Men du, er det ikke tilbud hos ellos nå da? At du får en vare til 40%?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #9 Skrevet 5. oktober 2011 Jo, det var derfor jeg kjøpte den. Har tenkt på ny jakke til vinteren i ca. 1 år nå. Håper den er bra og holder varmen:) Så bra at du også likte den. Har gått og tenkt på den i noen dager. Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #10 Skrevet 5. oktober 2011 Den er kjempefin, sitter bra og jeg tror den blir fin til vinteren. Deilig hette:)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #11 Skrevet 5. oktober 2011 Enkelte ganger lønner det seg å legge litt ekstra penger i noe man kommer til å bruke mye, som f.eks gummistøvler og vinterjakke. Er man fornøyde med plaggene så skal man ikke ha dårlig samvittighet. Synes heller ikke noen av tingene du kjøpte var avskrekkende dyre :-) Jeg har bittelitt dårlig samvittighet etter å ha kjøpt meg to par vintersko/høstsko i går...til den nette sum av 2600,- tilsammen...DET er litt verre...men greit, jeg har råd hvis jeg vil. Men kanskje ikke den mest fornuftige måten å bruke penger på akkurat nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå