Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg har hanglet en stund med hodepine, vond kropp og forkjølelse og gått på jobb likevel. I går var jeg slett ikke effektiv på jobb, og idag har jeg hodepine. Jeg kunne nok gått på jobb med litt smertestillende innabords men jeg tok en sykedag. Jeg har ikke krav på sykepenger, og synes det da er ok å ta fri siden jeg ikke "snylter" på noen. Hadde ikke lyst å gå på jobb og vite jeg kom til å være ineffektiv og samtidig heve lønn. Hva synes dere? Ville dere tatt en dag og komme dere på?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 Det er bedre å ta en sykedag eller to, slappe av og prøve å bli frisk enn å gå rundt å hangle, kjøre for halv maskin og ikke minst potensielt sett smitte alle andre som er på jobb og ikke er syk. Det er min mening.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #3 Skrevet 5. oktober 2011 Hvorfor har du ikke krav på sykedag?? Da hadde jeg dratt til legen og bedt om sykemelding.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #4 Skrevet 5. oktober 2011 Ta en sykedag, slapp av og nyt det! Jeg har gjort akkurat det samme i dag. Har gått i et par uker med vond hals, sliten i kroppen og vondt i hodet. I dag orket jeg ikke mer. Som deg, lite effektiv på jobb siste par dager. Tenker det er bedre å ta helt fri en dag eller to å komme seg på, enn å være halvsjuk over lengre tid. Slitsomt å gå sånn, skulle ønske jeg kunne bli skikkelig syk et døgn eller så, for så å bli ferdig med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå