Gå til innhold

FIkk dere gaver av venninner/venner etter fødselen?? Hva gir man?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Til dere selv, eller barnet? Er dette normalt? Hva fikk dere i såfall?

 

Og ikke minst: Hva hadde du blitt glad for?

 

Skal på barselsbesøk til en venninne og lurer på om jeg burde kjøpe noe. Men aner ikke hva, de har veldig mye baby ting /klær og utstyr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tar som regel med en liten ting til babyen (en body, rangle eller kosebamse)

Hvis babyen har storesøsken tar jeg med en liten oppmerksomhet til de også.

 

Jeg fikk et par kosebamser, noen bodyer og slike ting.

Forventet ikke å få noe i det hele tatt så ble kjempeglad for at de hadde tenkt på meg og babyen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på barselbesøk nå sommer. Kjøpt en blomst til mammaen med et fint kort og en liten bamse til den nyfødte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk gaver av en del venninner, det var mest klær til barnet. Noen bamser. Av familien fikk jeg også sjokolade, annet snacks, blader og nyttig utstyr til barnet =)

 

Jeg gir som regel klær. Elsker å handle klær til baby =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk gaver fra alle venninnene mine. Det var mye klær, men fikk også blant annet noen flotte ulltepper og litt leker.

 

Har selv alltid med gave, stort sett så kjøper jeg babyteppet fra Benneton. Synes det er så fint selv, og det finnes i mange farger. Koster vel omkring 299,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper klær til nyfødte. Om de har søsken kjøper jeg en liten storebror/søster tind til de og evt. en blomst til foreldrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om man er veldig gode venninner, og har veldig god råd, kan man gi gave tim mammaen også. Blomst, ammetopp, eller kanskje parabenfrie produkter fordi nybakte mødre trenger å føle seg vel.

 

Det vanligste er nok klær eller bamse til babyen og ingenting eller blomst til mor (og far). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som regel har jeg fått klær til baby. noe jeg overhodet ikke ønsker denne gang, fordi jeg har alt for mye klær allerede. da vil jeg heller ha andre ting som kan være nyttig. men hadde blitt utrolig glad for ting som kunne frisket opp meg litt i stedet, fordi jeg nå har gått gravid og følt meg lite fresh. en god shampo, hårkur, krem, neglelakk ++, drømmen hadde vært om mine venninner hadde spleiset på gavekort på aromaterapi til meg.. åååh. er så sliten i ryggen nå, det hadde vært knall! :)

 

Jeg bruker og kjøpe begge deler egentli, kommer an på hvem jeg kjøper til. jeg vet hvem som har mye av det ene eller det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...