Gå til innhold

Jens Stoltenberg sexy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes han er det jeg! sikkert noe å gjøre med at han er så autoritær og mektig..hihi :) flere som synes det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh...ja, han er av de mest sexy jeg vet om:)

Skrevet

Nei, fyren er en ryggløs dott, og mannfolk det ikke er grep i er lite sexy, uansett hvordan de ser ut.

Skrevet

Æsj. Dere er makt-groupies er dere. =p

Jeg faller ikke for innsunkne tomme øyne, sjellettlignende trekk og tilsynelatende "slagpasient-hengeleppe og kinn". Desuten ser han til stadighet ut som han er både forstoppet og tre minutter fra å falle til ene siden, eller rett og slett sovne når andre snakker. Nei takk. Jeg synes ikke han er det spor mer sexy en for eksempel kongen eller Hagen. Dette hører kanskje vel slemt ut, men det er virkelig det jeg ser når jeg ser på mannen, og jeg kan ikke beskrive det på annen måte. Påberoper meg yutringsfrihet og at jeg stemte på mannen. Antar noen raporterer det uansett. =p

Skrevet

7.34 og 7.39

Skulle gjerne likt å se deres menn...hahah...ser vel ut som bamser begge to, bare dere selv som ikke ser at de ser ut som "ryggløse, skjelett"

Jeg synes ikke det ene eller andre om Stoltenberg, har ikke slått meg - men synes han er en dyktig politiker!

Skrevet

Ja, nå var du sannelig både vittig og voksen 07:56. Din evne til å føre debatt er virkelig imponerende, ville gjerne sett deg i regjeringen for å være ærlig, din skarpe retorikk kunne virkelig gjort det stort.

Skrevet

Eh, tråden gjelder sexiness'en til en topp-politiker.. Hvor seriøs mente du den burde være..?

Skrevet

Eh..voksen? Er det voksent å kalle en annen voksen mann for ryggløs dott etc??

Synes svaret til 7.56 var langt mer voksent enn de andre svarene...

OG enig med hun over, hvor seriøs kan en slik tråd være?

Skrevet

Haha, 10:03 er 7:56 som svarer seg selv.

Når noen spør om han er sexy, og folk svarer at de ikke faller for ryggløse dotter? Det er jo ikke en sexy egenskap å være ryggløs og svak. Det er heller ikke spesielt sexy med trekkene hans. Bare fordi du syns Jensern er deilig så trenger du ikke gå folk i strupen vettu :)

Skrevet

Nei, han er stiv som en stokk og har ikke særlig mye glimt i øyet.

Men jeg har stemt på ham et par ganger.

Skrevet

Så å gå til personangrep på andre menneskers ektefelle er helt greit? Er hun ikke enig kan hun vel kalle dem for kjerringer vel, ikke være frekk mot mennene som ikke har gjort noe?

Stoltenberg er en offentlig person og da føler jeg faktisk at man kan si hva man vil, spesielt om personen det gjelder er en elendig politiker.

Skrevet

Dette ble dagens morsomste tråd for meg. hihihi =)

Skrevet

Synes ikke han er sexy, men pen mann.

Ellers en teit tråd. Selv om noen er offentlige personer så har vel ingen rett til å gå til personlig angrep på de?

Skrevet

Offentlig person er ikke det samme som privat eiendom...hehe...så hvorfor kan vi gå til personlig angrep?

Skrevet

Er det personangrep å diskutere statsministerens sexapeal? Det trodde jeg ikke, og da må jeg bare beklage at min aversjon.jeg gav uttrykk for min aversjon.

Skrevet

Uff nei, synes han virker som en unnvikende pusling som alltid prøver å bortforklare ting når han blir konfrontert med feil han eller andre i hans parti har gjort. Jeg liker ekte mannfolk som ikke er like "polerte".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...