Gå til innhold

er dere begynt å "savne" noe?


mer enn bare mor

Anbefalte innlegg

Jeg har ;)

 

- savner kosen med det ene vinglasset i helgene (vi koser oss ofte med god mat og vin etter at småen er lagt i helgene.. Er litt kvalitetstid for oss det..)

 

- savner det å trene (tør ikke trene nå siden jeg har flere aborter bak meg, men det ironiske er jo at jeg aldri trener når jeg ikke er gravid! haha.. Er vel det at jeg vet at kroppen ikke blir "normal" igjen før om et år..

 

- savner å gå med bukser med høyt liv, og høyhelte sko uten å få vondt i rygg og bekken

 

- savner å sove natta gjennom uten dobesøk..

 

- savner brie og blåskjell

 

men vel verdt det så klart!:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jag saknar ett glas rött en fredagskväll och så saknar jag faktiskt att ta min en röyk. Jag slutade 1 vecka innan jag testade positivt och innan jag testade postivt kunde jag iallafall synda när lusten trängde på. Men det har dte varit slut på nu. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spekemat, rød vin, en halvliter øl i sola, en røyk i ny og ne, slippe å gå på do om nettene, slippe å være kvalm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savner kroppen min allerede! Har gått opp 2 bh str og liker det ikke(mannen eeeeelsker det).

 

Savner å røyke, selv om jeg slutta før jeg ble gravid, og IKKE fordi at jeg hadde tenkt å bli gravid....

 

Savner å kunne ta meg en smertestillende uten å være redd for at det kan skalde barnet.

 

Savner det å være kvikk og opplagt!!!

 

Savner også spekemat!!!

 

Men gleder meg til lillefrø blir stor og kommer ut!!! Da er det verdt det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dårlig samvittighet for at jeg spiser salami hver dag... Burde vel kutte og heller savne. Ellers savner jeg bare å være ærlig og kunne prate om det som egentlig opptar meg. Har nemlig ikke tenkt å fortelle til noen før vi har vært på ultralyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner blåmuggost... Ellers skal jeg ikke klage på noe mer jeg savner, har tross alt spydd siden uke 6 og er i uke 15 nå.... Aaaaaah slitsomt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner også blåmuggost...

Når jeg har hatt lyst på parmaskinke har jeg kjøpt en pakke og lagt i fryseren. Leste et sted at det holdt toxo og listeria borte.

Når jeg savner noe å ha i glasset hr jeg kjøpt en flaske "Light live", som er veldig lik ekte Brut/Cava.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

Jaa, savner det meste av spekemat og salami. Store planer om å få mannen til å ha det med seg til føden :P

Ellers det å kose seg med et glass vin/cider i helgene, men alkoholfritt duger i mellomtiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner det gode glasset med vin, men osten kan varmebehandlet, og pølsa fryses, eller varmebehandles, så det savnet overlever jeg ;)

 

Har spist deilig fetaost pai og pizza med parmaskinke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner å kunne trene.. springe med hunden ;) Nå må jeg bare ty til bassengtrening ;)

 

Savner å kunne spise noe, uten å føle at jeg blir kvalm :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...