Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Lurer på hva som er i vanlig, min første kjærlighet som jeg var sammen med i 4 år, har jeg ikke sett på 10 år snart, eller hørt fra/ kontakt med. har 2 barn og er lykkelig gift nå, men hvor vanlig er det egentlig og miste all kontakt med noen du har delt flere år og minner med? har man ingen kontakt, eller noe? hva er vanlig? husker når det ble slutt og jeg fortsatt var glad i ham/ vil jo alltid være selv om jeg ville videre (var ung). trodde jo ikke han ville gli fullstendig ut av livet mitt etter og ha vært der i flere år. ( noe spesiellt med den første tror jeg). men er vel best slik, ville ikke likt det hvis min kjære hadde en gammel ex venn... start debatt!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg har fire ekser fra lengre forhold før jeg traff mannen min. Nummer to har jeg fortsatt jevnlig kontakt med, nummer tre og fire er jeg glad til for at jeg ikke hører noe fra. Nummer tre var et rasshøl uten sidestykke, og nummer fire ble mer eller mindre brukt til å komme videre etter nummer tre. Min første derimot skulle jeg gjerne tatt opp kontakten med igjen. Tenker masse på ham.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 Hilser kjeppt om jeg ser en av dem, men kunne ikke falle meg inn å ha kontakt med dem, uansett hvordan de er og grunn til brudd. Kjærsten fra da jeg var 13 er unntaket. hehe
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #4 Skrevet 4. oktober 2011 hi her er jo naturlig på en måte, men litt sykt også at noen du har vært veldig nært, og kanskje delt noe med som du ikke har gjort siden, bare forsvinner fra livet ditt? nesten som de åra ikke har skjedd? føles litt rart på en måte, selv om livet går videre?? er det bare meg??
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #5 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg har framdeles noe kontakt med mine to ekser. Jeg hadde syns det var trist om jeg ikke hadde det! Jeg kommer fra et lite sted og begge to er derfra, og møter de på byen når jeg er hjemme, og er kanskje på nach hvor de er. Ene eksen min hjalp meg å flytte inn i leiligheten jeg nå bor i da sambo var bortreist på overtagelsesdato. Det var faktisk sambo som foreslo det, fordi han syns eksen skylte meg det etter å ha levnet meg med alt arbeid med å flytte ut av leiligheta vi bodde i for noen år siden da det ble slutt. hehe. Chatter med de på facebook en gang i mellom. Min kjære har faktisk ingen ekser, så vet ikke hvordan jeg hadde reagert om han hadde hatt kontakt. Han har "kontakt" med en gammel flørt (hun er felles venn av en av våre venner, møtes i festlige sammenheng av og til), og det bryr jeg meg overhode ikke om. De møtes aldri alene eller noe. Tror og håper jeg er trygg nok til å syns det var hyggelig om han hadde kontakt med en evt. eks også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå