Timalu2012 Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Liker ikke ask og andre gamle norrøne navn;) Hadde jentenavn klart, men syntes guttenavn er kjempe vanskelig!!!
Giss Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 Det første som slår meg: Josef. Johannes Edvin Emanuel Otto Arne Petrus Anton Aksel Ulrik Magnus Theo Isak Lykke til! Embla er flott!
sommertiara Skrevet 5. oktober 2011 #4 Skrevet 5. oktober 2011 Adam Julius Lasarus Livius Melvin Nicholas Silas Vilgot Wilmer
Andreaa Skrevet 9. oktober 2011 #5 Skrevet 9. oktober 2011 Guttenavn som passer til Embla. Amund Ambraham Arne Atle Audun Edvard Edmund Lavrans Endre Wilhelm Vebjørn Vegard Arn David
inimini Skrevet 9. oktober 2011 #6 Skrevet 9. oktober 2011 Hva med disse forslagene: Embla og Samuel Embla og Oliver Embla og Benjamin Embla og Leander Embla og Joachim Embla og Erik Embla og Emilian Embla og Emil Embla og Mikkel Embla og Aron Likte du noen av forslagene?
Timalu2012 Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2011 Ja, Leander har vært ett navn vi har tenkt litt på. Liker det godt=) Takk for gode forslag!
Gjest Tuyo Skrevet 11. oktober 2011 #8 Skrevet 11. oktober 2011 Åja, nå så jeg dette innlegget her. (Svarte på det andre innlegget ditt hvor jeg kom med forslag på norrøne guttenavn) Det finnes mange fine navn som går til Embla. Men ville nok holdt meg til stødige, fine guttenavn, ikke poppisnavn som har blitt funnet opp i år 2000 ;-) Forslag som jeg synes er fine: Aksel Emil Jonas Magnus Martin Olav Anders Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå