Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Hun har en sønn på 8 år, som ikke klarer å fungere som andre på sin alder. Urolig, brøler, blir veldig fort sint, klarer ikke å koble hva man bør/kan si til andre, osv. Han er litt redd av seg og beskytter seg selv med å spille tøff og slem. Hun: Tenker bare på seg selv, og mannfolk. Sykelig opptatt av å få seg kjæreste, noe hun ikke klarer da hun fort viser sine psykopatiske trekk. Hun har et voldsomt stemmebruk, og truer gjerne med å slå, samt kan finne på å rope til sønnen for småtteri "Du er faen meg ikke rett" osv.'' HUn har klart å ødelegge forholdet mellom far og sønn, med løgner om at far er slem, var slem med mamma osv. Jeg vil ringe BV da jeg SER at han har tatt skade av alt (Mye mer å skrive, men jeg orker rett og slett ikke i dette innlegget) men mamma holder meg igjen. RÅD?
Gjest ->>- Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 Det du beskriver er absolutt grunnlag for å kontakte barnevernet.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 Du kan kontakte de anonymt pg få råd og veiledning om hva du bør gjøre. Ikke la din mor holde deg igjen
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #4 Skrevet 4. oktober 2011 Støtter de andre er. Ring, så vet iallefall barnevernet om det er grunn til bekymring!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #5 Skrevet 4. oktober 2011 Det er innlysende at Bv vil anbefale henne å sende en bekymringsmelding. Så jeg ser ikke poenget med å be om råd sånn sett... Det hun spør om, er om folk ville meldt SIN søster til Bv på dette grunnlaget. Og eh.. jeg tenker jo at denne gutten vil bli veldig skadelidende etter mange år til med denne tilværelsen. Er det mulig at HI selv kan tilby seg å være fosterhjem? Ikke sikkert hun får være det selv om hun tilbyr seg...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #6 Skrevet 4. oktober 2011 3.klasse på skolen vil jeg tippe, og om det du skriver er sant er nok hjelpetiltakene i gang der. Jeg ville absolutt ringt barnevernet, kanskje det kan utløse flere hjelpetiltak så denne gutten kan få hjelp før det er for sent. Plutselig går han i 10.klasse, har falt ut med venner og lærere, fikser ikke skolen og skal snart ha avsluttende eksamen. Da er det for seint!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #7 Skrevet 4. oktober 2011 JA!! Gjør det for din nevøs skyld! Du kan være med og gi han en MYYE bedre livskvalitet. Ikke vent en dag lenger - RING I MORGEN!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #8 Skrevet 4. oktober 2011 tuller du HI? klart du må melde i fra! det værste er vel at dette barnet er stort, 8år og du IKKE har gjort noe tidligere!! psykopatiske trekk sier du...er vel mer enn nok grunn!!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #9 Skrevet 4. oktober 2011 Hva mener du med psykopatiske trekk? Det høres på meg ut som om din søster og sønnen ikke har det godt, og at din søster lar sin frustrasjon gå ut over barnet, men du burde vel kanskje snakke med henne..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå