Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 Kan ikke. MÅ se Greys. Si hva den heter da, så tar jeg den på nettet etterpå. NRK nett tv pleier jo ha alle dokumentarer der etter de har vært på tv.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 Brennpunkt NAV-diagnose mens du venter.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #4 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg måtte iallefall kjempe i mange år for å få uføretrygd så å lage en dokumentar der alle virker som de snylter og juger ser jeg på som forferdelig nedverdigene for folk som faktisk ER syke.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #5 Skrevet 4. oktober 2011 Så heldig du er. For her sitter det ei som sluttet å kjempe etter ti år, og som nå belager seg på å være hjemmeværende og udugelig, uten inntekt i det hele tatt, frem til jeg blir alderspensjonist. Mannen min er heldigvis snill og god, og forstår at jeg har nok med å være fysisk syk, og at jeg ikke makter mer NAV.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #6 Skrevet 4. oktober 2011 Lage en dokumentar fra noen som snylter og juger? Skal være glad for at noen vil stå frem og kjempe en sak som mange sliter med. Han ene mannen med båten vet jeg godt hvem er, og det er jammen ingen snyltere. Bedre og hardtarbeidende mennesker skal man lete lenge etter. Tror det er du som er en snylter, sikkert derfor du ikke har fått en dritt!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #7 Skrevet 4. oktober 2011 22.19: Hva i alle land og dager er det du snakker om? Hvem i denne dokumentaren ser ut til å snylte og ljuge???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå