Gå til innhold

stellekomode, stellebord, vanlig komode med matte oppå? hjelp!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

med nr 1 hadde vi stelle bord. koster 1400 kr. veldig fint når vi kjøpte det. men datt mer og mer fra hverandre. vi kastet det. og med unge nr to hadde vi flyttet så lite bad. hadde da bare matte på vaskemaskinen.

 

så har ikke brukt mye penger på dette. men velger dere stellebord. så for all del sørg for at det holder. helst tre bord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stellekommode, fra Brevi, med uttrekkbart stativ for badebaljen. Snart vært i daglig bruk i 3 år(til 2 barn) og er like fin.

Tror den kostet 2000 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bare en vanlig kommode med stellematte oppå. Fungerer utmerket. Kommoden heter Koppang fra Ikea, tror den kosta 600 kr eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ønsker stellebord med oppbevaring (kommode) bør du se etter kommoder med et langt håndtak. Enkel å åpne med en hånd.

Hvis du velger med to seperate håndtak går til slutt lagrene i skuffene. Begynte å gå sund etter 2 mnd hos oss. Var ikke av beste kvalitet da, betalte under 2000 kr. Men jeg kjenner ei som hadde kjøpt til 3500 kr, visstnok beste kvalitet og hun slet med lagrene selv med langt håndtak for en hånd. Stellekommoden var vrak etter et barn og ble kastet.

Jeg sliter med min på 9. måned og gleder meg til jeg kan hive møkka.

 

Hadde jeg kunne valgt om igjen tror jeg et enkelt stellebord med et par hyller under hadde vært noe.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kjøpte en brukt ikeakommode, som kan være kommode med hylle etterpå. Den har vi vært veldig fornøyd med. Kjøpte bare en stellematte til å ha oppå.Vi betalte 400 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har sett på malm kommode fra ikea jeg også. Har stellebord nå som min første bruker, men det begynner å bli mer og mer slitent :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har aldri skjønt greia med stellebord jeg. Vi har en matte oppå vaskemaskina, har to hyller over den hvor jeg har bleier, kremer osv slik at jeg slipper å åpne skuffer når jeg steller. Den står nær vasken også så jeg slipper å gå fra ungen på stellebordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har kjøpt den store hemnes-kommoden fra ikea, den er vel 160 lang og har 8skuffer i forskjellige størrelser.. kostet vel 2000kr, men kan brukes til hva som helst senere, og fungerer supert til å ha storesøster sine saker i også..

 

har pysjer, bodyer, strømpebukser, sokekr og truser til henne og alle klærne til lillebror, samt håndklær og diverse i tillegg.. veldig deilig med masse plass! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til storesøster hadde vi en stellekommode i tre - en sånn hvor du tar opp lokket og så er det badekar under. Men da snuppa var ca en måned gammel hadde vi en fæl ulykke med den. Det viste seg at den låsen som skal holde lokket oppe var defekt, og det falt ned mens jeg badet jenta. Heldigvis sto jeg bøyd over badekaret slik at lokket traff meg i hodet og ikke jenta. Heldigvis fordi lokket var tungt nok til å slå hjernerystelse på meg, hadde sannsynligvis drept babyen. Så jeg vil IKKE anbefale stellekommode. Stelledelen var grei nok å bruke, men kommoden var litt lav så jeg fikk vondt i korsryggen av å stå å stelle der. Gikk etterhvert over til å bruke en malm-kommode fra ikea. Nøyaktig samme mål oppå, men er litt høyere slik at det var mer komfortabelt å stå ved det. Brukte en balje på gulvet til å bade i.

 

Nå har vi flyttet, og har ikke gulvplass til stellebord på det lille badet. Har derfor et vegghengt stellebord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Malm kommode med 4 skuffer fra IKEA. Kjøpt en stellepute på Barnas Hus som passer perfekt på. Har lagt anti-skli i mellom, så puta sitter godt på.

Så dette ble en super løsning synes vi. Pen å se på, utrolig god plass i skuffene og et rimelig alternativ .

 

Tror vi totalt for kommode og matte betalte ca. 1150 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...