Gå til innhold

Festeblødning. Se her vær så snill!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

"en liten blødning som kan bli mistolket som tidlig mens". Har en syklus på 27 dager. Denne mnd var syklusen på 25 dager. Blødde vanlig i 1.5 dag, og så ferdig. Pleier å blø mellom 3-4 dager. Nå murrer det i ryggen, og det er for tidlig til at det kan være el-smerter da første mensdag var på torsdag..

Kan noen gi sin erfaring av festeblødning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hatt festeblødning i noen av min to svangerskap, så kan dessverre ikke hjelpe deg med hvordan det arter seg. Dersom du har hatt festeblødning, skulle du jo være over ikm nå, og kan sjekke med en g-test om det er noe på gang??

Lykke til uansett!

Skrevet

Jeg begynte å blø den dagen jeg ventet mensen (sluttet med prevansjon måneden før så regna utfra den vanlige syklusen). Trodde det var mensen, men blødde kun 3 dager og det var liksom bare litt. Syns dette var rart, tok etter tre dager test og testa positivt. Babyen er 8 mnd nå :)

Skrevet

Blødde litt som i at det var såpass at du måtte bruke tampong/bind? Spør kanskje dumt nå, men...:)

Har ingen tester liggende, og tenker vel egentlig at det ikke gikk denne gangen heller..-så får i grunn bare smøre meg med tålmodighet..Sukk

Skrevet

Blødde begge gangene ved forventet mens, i en halv dag. Høres ut som du har hatt festeblødning syns jeg!

Skrevet

Jeg tørket meg på morgenen, da var det masse blod på papiret, så jeg satt i tampong. Da jeg tok den ut, var den ikke så full som den pleier med vanlig mens. Tok på bind, dette forble tørt, men hadde blod på papiret når jeg tørket meg frem til jeg kom hjem fra jobb. Da var det ikke mer.

Skrevet

20.12 her.. Jeg husker ikke helt, men tror jeg brukte truseinnlegg. Kan kanskje si at jeg spottet.

Skrevet

Hm.. Ut i fra deres erfaringer tyder det på at det var vanlig mensen.. Jeg blødde såpass at jeg måtte bruke tampong. Vel vel.. krysser fingrene for denne pp..

Tusen tusen takk for svarene deres!!!!:)

Skrevet

Ut i fra deres erfaringer kan jeg nok gå ut i fra at det var en vanlig mens. Blødde nok til at jeg måtte bruke tampong.. Men tusen takk for at dere delte deres erfaringer!!:)

Skrevet

jeg var 5 veker på veg når jeg fekk blødning, var vel mer rødbrun utflod, i liten grd, dette pågikk i 3 daga sikkert, vart veldi redd, for til lege, han trudde kanskje eg hadde spontanabort, men så vart de sagt de va ei normal blødning..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...