Gå til innhold

"Farlig" å begynne å tenke på graviditet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..nå kjenner jeg symptomer hele tiden og sjansen for at jeg er gravid er forsvinnende liten.

Jeg har ømme bryster, er ofte tissatrengt og kjenner mensmurringer :)

Men fakta er jo at vi bare har hatt sex en gang denne pp, og det klaffet ikke med el engang (tror jeg).

Og historikken vår taler heller ikke for at vi skal bli så lett gravide heller og dette er første pp.

Flere det har rablet litt for??? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, forstår veldig godt hva du mener!;) Mellom el og IKM har jeg mange symptomer, og så snart tanta er på plass har disse symptomene plutselig forsvunnet.. -rart;)

Nå har vi snart prøvd i ett år, så bør slutte å gå på symptomjakt og heller bare ta det som det kommer.. Førstemann satt på første forsøk, så hadde i grunnen forventet at det skulle gå kjapt denne gangen også, men den gang ei..sukk!

Skrevet

Jepp! Holder på å bli helt sprø her....

Kjøpte inn en haug av tester i tiden fra jeg sluttet på pillen i starten av august til jeg fikk mensen 1. september. En av testene var det en svaaaak strek på - så da mistet jeg jo all sans og samling! Alle andre testene var negative, så måtte innfinne meg med at det likevel ikke gikk like fort denne gangen som første gang, hvor jeg ikke rakk å få igjen mensen engang før jeg var gravid. Eller andre gang, hvor vi bare glemte av prevansjon en gang og ble gravide...

Følte meg veldig gravid før jeg fikk mensen for andre gang også, men den kom den, nøyaktig etter 28 dager:-S Nå er jeg på dag 11 i syklusen. Blir helt tussete, de to andre slapp jeg å følge med på hvor i syklusen jeg var osv. Skulle ønske jeg klarte å legge det fra meg, men har gitt opp det også! Målet denne gangen er at jeg skal klare å vente med test til dagen etter mensen skal komme, om den ikke dukker opp;-)

Lykke til, Gullblomst!

Skrevet

Idag kom TR så jeg er definitivt ikke gravid. Jeg må le litt av meg selv og hvor skrullete det går ann å bli ;)

Men ny pp gir nye muligheter. Ønsker alle symptomjegere her inne lykke til. Tilslutt sitter vi forhåpentligvis med ekte symptomer hele gjengen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...