Gå til innhold

Noen her med vondt i korsryggen??


SummerBlossom

Anbefalte innlegg

Hei:)

 

Helt siden lørdag har jeg hatt vondt i korsryggen (mega mensen smerter) og hatt både gult og lyse brunt utflod, noen med det samme?

 

Driver og analyserer alt om dagen, hadde en spontanabort i sommer så er så redd det skal skje igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vondt i korsryggen og nedre del av magen.. eller kanskje mer øm.. hadde MA for 6 år siden og da hadde jeg lignende smerter men ganger 10... så vet ikke jeg, hva tenker dere? er det noe å bekymre seg for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ganske vondt i korsryggen til tider, og på høyre side nederst på magen.

Smertene i ryggen varierer fra stikkende til sviende, tydelig menspreg over dem.

Har litt blank utflod.

Har litt løs mage også, det pleier jeg har når jeg får mensen og smertene er på topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, jeg publiserte dette innlege på 1 termin og fikk endel svar, det er vist veldig mange som har det sånn i begynnelsen av svangerskapet. leste også at det er en del av symtomene på graviditet. Så lenge man ikke har smerter kombinert av stor blødning skal dette vist være normalt.

 

Uff det er så vannskelig og vite hva som er normalt eller ikke:(.

 

Men gode nyheter med at det er normalt med disse korsrygg smertene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J fy søren!! har så vondt i korsryggen,skikkelig vondt! Har ryggskade fra før og er vant til litt vondt,men dette er noe annet.Derfor jeg skjønte denne gang at jeg er gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både mens murringer OG vondt i korsryggen, men testet positivt idag! fikk også høre at det er helt normalt og den følelsen av at mensen kommer straks gir seg vel ikke før etter omtrent 10 uker :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...