Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Har du noen gang opplevd noe overnaturlig, sett gjenferd ol..? Fortell....
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 Bodde i en leilighet hvor jeg er temmelig sikker på at det spøkte. Var en gammel leiegård hvor leiligheten bestod av en laaang gang, med kjøkken i en ende, stue i den andre, og soverom på hver side. Da jeg skulle legge meg på natten hadde jeg alltid en voldsom ekkel følelse at noen kikket på meg fra stuen, men jeg kunne ikke se noen. Ting flyttet også litt på seg, kunne komme hjem og ha følelsen av at noen hadde vært der. Noen ganger fikk leiligheten en merkelig "tom" følelse. Som at alt lagde ekko og alt føltes bare feil. Det skremte meg, men jeg fortsatte å bo der. Jeg begynte til slutt å tro jeg mistet vettet, jeg hadde en venninnefest hvor jeg luftet tankene mine og ALLE var enige om at det var noe rart i leiligheten min, de fleste der hadde "sett" noe i øyekroken da de kom ut av badet, fra stuen, slik jeg også hadde gjort. Jeg flyttet da jeg kom ut av soverommet mitt på natten og så en mann i stuen. Da orket jeg ikke mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå