Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 http://bellaluca.wordpress.com/ Vet hvem hun er på ordentlig også, og hun er bare så vakker at det ikke burde være mulig!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 seriøst?? hun var normalt pen. ikke noe mer.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 Helt seriøst ja Hun er virkelig vakker! Kan ha litt med at hun er så ufattelig snill også. Smiler og er bare god og snill med alle.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #5 Skrevet 4. oktober 2011 Er det for å promotere bloggen eller?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #8 Skrevet 4. oktober 2011 hun var da helt normal? Pen, men ikke så voldsomt. Fikk inntrykk av at formålet ditt egentlig var å få frem at du kjente henne?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #9 Skrevet 4. oktober 2011 gjennomsnittlig pen ja:) en vakker jente, men ikke mere enn det:) hørtes da voldsomt ut det du skreiv, måtte forte meg inn å se...(som nok var formålet ditt...) er det deg eller?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #10 Skrevet 4. oktober 2011 Hehe Nei er nok ikke min blogg nei, og kjenner henne ikke såpass at jeg kan "skryte" av det heller. Jeg synes bare hun er sånn helt ekstraordinært vakker! HI
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #11 Skrevet 4. oktober 2011 Huff nei. Ikke pen i det hele tatt. Ser også for meg at hun har sånn typisk skrikete stemme, som mange thai damer har
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #14 Skrevet 5. oktober 2011 Hver sin smak, ville ikke ha definert henne som pen, i det hele tatt. Men det er jo bra at smaken er forskjellig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå