Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 ?? er det normalt og ha litt mensen smerter ca to dager etter el??? off hater denne tiden når man venter på å teste/mensen...!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 eg tenker mer på den dagen man blir befrukta til mensen...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 På de aller aller fleste er det 14 dager mellom el og første dag i mens, uansett hvor lang syklusen ellers er. Men som med alt annet er det ingen regel uten unntak, hos noen er det flere eller færre dager...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #4 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg skal bare si så mye som at jeg hadde det jeg oppfattet som menssmerter, den gangen jeg var så heldig at mensen ikke kom. Krysser fingrene for deg!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #5 Skrevet 4. oktober 2011 jeg har syklus på 44 dager, og el etter bare 9 dager etter mens. tok el-test, og ble gravid på 1 forsøk.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #6 Skrevet 4. oktober 2011 Syklus på 28 dager, el ca en uke etter mens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå