Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 har vært sykmeldt noen dager pga plutselige smerter i magen, er gravid i uke 27.. var hos lege i dag og han sykmeldte meg 50 % ut oktober pga bekken og anstrengende jobb.. spml er : jeg har vært 100 prosent sykm til og med i dag.. fra i morgen er jeg 50 % sykm... skal jeg da jobbe halvparten av de resterende dagene denne uka, eller skal jeg jobbe 50% av alle dagene denne uka?? ble plutselig usikker.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 Det må du nesten avtale med din arbeidsgiver / nærmeste sjef.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 da betyr det at du skal jobbe 50% fra i morgen, og hvordan det er best for deg må du ble enig med jobben om. Noen foretrekker å gå kortere dager mens andre foretrekker å jobbe hver andre dag...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #4 Skrevet 4. oktober 2011 hehe, er jeg som er sjefen, så bestemmer selv sålenge jeg får det til og gå opp med de andre ansatte.. lurte bare på om jeg da skal jobbe 50 prosent av det som er igjen av uka siden jeg var 100 prosent frem til i dag.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #6 Skrevet 4. oktober 2011 da skal du jobbe 50% fra og med i morgen 18:30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå