Gå til innhold

noe positivt med kvalmen


Baby<3

Anbefalte innlegg

Jeg er kjempe kvalm, kaster ikke opp men er konstant kvalm, med jentene kastet jeg opp så jeg syns egentlig det er verre å ikke få det opp. Men jeg har helt sluttet å røyke, drikke kaffe, drikke cola og spise sjokolade, alt det er liksom det siste som frister :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også veldig kvalm og kaster heller ikke opp. Sist med sønnen min kastet jeg opp flere ganger hver morgen men tror ikke jeg var så kvalm utover kvelden. Nå er jeg kvalm hele døgnet... Kaffe frister ikke meg mer heller, det er helt merkelig hvordan kroppen styrer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når begynte kvalmen hos dere? Er bare 7+1, så vet jeg ikke er trygg enda, men sist slapp jeg unna. Kan gjerne slippe nå også, for kvalme er noe av det verste som fins! Håper det går fort over hos dere også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med förste så begynte kvalmen i uke 7 til 8, med andre så begynte det 6+0 og denne gangen var jeg rundt 7..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har følt meg "fyllesyk" i 3 uker og er snart 8 uker på vei. Sinnsykt irriterende. Jeg er kvalm, har vondt i hodet, trøtt og sulten, men spiser jeg så blir jeg så fort mett og fort kvalm. Men ingenting er virkelig ille så jeg bare føler meg nesten litt lat. Hehe. Det er godt det ikke er verre. *bank i bordet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...