Gå til innhold

Får dere innsyn i mannens sexfantasier?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Her har vi nylig hatt en ganske heftig deling av fantasier - og har vel vært det vi kan kalle pinlig ærlige.........det kom fram mye rart, hehe.

Og: Sexlivet vårt har tatt helt fyr! :D

 

Deler dere sexfantasier? Og tør være bånn ærlige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine mørkeste fantasier holder jeg nok for meg selv ;). MÅ ikke dele alt, synes det er greit når jeg har noe som er bare mitt... Men vi har delt en del, og det tar helt av ja :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her:

 

Det som var litt spesielt denne gangen var at vi faktisk trådte inn i "de mørkeste fantasiene". Det var på en måte med skrekkblandet fryd - og veldig opphissende. Vi har fått et stort potensiale i ting vi kan prøve ut eller i det minste spille på hos hverandre. Noe av det egner seg rett og slett ikke til å gjøre noe med i det virkelige liv.....

 

Men: Vi har i etterkant fått en helt spesiell form for nærhet og respekt for hverandre, og det føles veldig godt - selv om vi er veldig blottlagte for hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han elsker når jeg forteller om at jeg låner han bort, og han kommer hjem og jeg får smake på han og mens han tar meg forteller han hva han gjorde med hun andre.

 

ellers så later vi at han er på besøk til meg, 17 år og uerfaren, så den sommeren må jeg lære han opp.

 

vi har det mye gøy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner å bli noen år siden sist, men mener å huske det hadde samme effekten som hos dere, så kanskje vi skulle tatt oss en prat igjen ;-)

 

Er vel en og annen fantasi jeg har holdt for meg selv, som jeg ikke tror det ville være så trivelig for mannen å vite om, og jeg regner med at han har noen jeg godt kan leve uten å vite om. Så ærlig innenfor visse grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HI her:

 

Hehe........jeg hadde nok spurt om det samme på et sånt innlegg - selvfølgelig fordi jeg er nysgjerrig av natur - men jeg kjenner jeg kvier meg for å utbrodere noe sånt på nett, uansett hvor anonym jeg er. Det er en del rimelig på kanten, og jeg synes det er mitt og vårt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her:

 

Vi har faktisk gått veldig langt i å dele - nesten sånn at jeg må finne meg noen nye "fyfantasier" som er bare mine........hehe. Tro meg: det var mye både sprøtt og sykt som kom opp.

 

Helt sprøtt å dele sånne ting med noen. Har aldri vært så åpen før, og vi har vært sammen i 10 år. Ingen av oss har delt dette med noen før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg forteller alle mine fantasier, prøver å gjøre de fleste, å sexlivet er helt fantastisk mye pga dette :D elsker åhøre ham fortelle hva han fantaserer om å prøve å gi ham de han ønsker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo snakka om hva vi liker og sånn når vi har sex, men aldri i livet om sambo får høre mine fantasier! Og jeg tror, ja, eller vet at jeg ikke får høre hans....Men jeg ser ikke poenget heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er lærer i ungdomskolen.. Jeg har ikke sagt det til han, men inni meg leker jeg at jeg er en elev som er blitt med lærern hjem... *fnis* turns me on!

 

Ellers skulle jeg gjerne ønske jeg torde å dele fler av mine fantasier og prate mer om sex generellt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...