Gå til innhold

Skal søke om permisjon...HJELP!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg få avslag på søknad om fødselspermisjon?

Kan jeg søke på nettet eller må jeg ned til NAV? Og hvilke papirer trenger de fra meg?

Please svar da jeg er litt sent ute:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er arbeidsgiver du må søke om permisjon fra og det skal du gjøre så tidlig som mulig.

Hos nav skal du søke om foreldrepenger og har du rett på det og har fylt ut søknadskjemaet rett og sendt med det du skal får du det.

Skrevet

Er det et eget skjema jeg skal gi til arbeidsgiver da?

Hater dette, kunne ønske jeg hadde en personlig assistent;p hehe

Skrevet

Nei du bruker vanlig oppsett for en søknad og skriver bare at du skal ha 100/80% permisjon fra og til dato, når/om du skal ha ferie og at du er tilbake......

Og annet du må ha med.

Skrevet

HM ... Ok. Da får jeg lage en sånn idag og søke om foreldre penger hos nav.

Skrevet

Har du snakket med arbeidsgiver om dette? De aller fleste arbeidsplasser har en fast søknad på dette som bare er å fylle ut, akkurat som de har et fast oppsett på velferdspermisjoner, egenmeldinger, reiseregninger osv osv.

Vi har disse forskjellige søknadene liggende i en perm på jobb sammen med hms og resten av personalhåndboken.

Nav har et eget skjema som bare skal fylles inn de også, du trenger ikke lage noe selv.

https://www.nav.no/Om+NAV/Skjemaer/Privatpersoner/vedleggsveileder?key=267385&languagecode=53

Skrevet

Tuusen takk for et bra svar!:)

Nei har ikke det, men da skal jeg se om ikke vi også har et slik skjema:)

Var jo et veldig greit skjema NAV også har så da må jeg nok avtale tid til rådgivning å hjelpe meg litt med dette med ferie ol i permisjonstiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...