Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Hva ville i såfall dere blitt glade for ? Alt mulig, fra lys til putetrekk...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 Hjemmelagede julegaver er kjempekoselig, og mye mer betydningsfulle en kjøpte gaver! Jeg blir kjempeglad når jeg får noe som er hjemmelaget, uansett hva det er
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 Så bra da Får håpe det er fler som deg da, for jeg tenker å lage en del julegaver selv i år HI
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #4 Skrevet 4. oktober 2011 Det er veldig hyggelig hvis det er noe skikkelig og ikke bare noe "pynt" du ar laget på en halvtime etter instruksjon fra en bok eller en halvbrent julekake. Hvis du er flink til å strikke er det veldig koslig med strikkede gaver ol, men det er med hjemmelagde som med kjøpte gaver. De må passe til mottageren.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #5 Skrevet 4. oktober 2011 Ja, jeg er ikke sånn at jeg bare lager noe i en fei, jeg er veldig nøye, og jeg kan det gjør. Og vet jo også til en viss grad hva de forskjellige kanskje vil ha HI
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #6 Skrevet 4. oktober 2011 Kjempekoselig:)Kanskje ikke pynteting laget av trolldeig eller makrame (men jeg hadde så klart takket og bukket for det også), men syltetøy, karameller, hjemmelaget likør, ullsokker/vanter/skjerf eller egentlig hva som helst er koselig
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #7 Skrevet 4. oktober 2011 Nei, trolldeig styrer jeg unna Må i såfall bli noe ungene lager til besteforeldre
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #8 Skrevet 4. oktober 2011 Kjempekoselig jeg synes det er koselig både å gi, å få hjemmelagde julegaver. De fleste har jo det de trenger, evt kjøper seg etterhvert som de får lyst på ting, eller mangler ting. Så da synes jeg det er koselig at noen orker å bruke tid på å lage noe til meg og barna, og koser meg mens jeg lager til for å gi bort. Jeg lager også skikkelig ting, som jeg vet at motager blir glad for. Sitter ikke å lager papprullnisser og papirhjerter :-D
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #9 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg kan spare meg for hjemmelagede pynteting (bortsett fra søte dorullnisser laget av 3-åringer selvfølgelig), gipsboller med pålimte høstblader o.l. laget av voksne trenger jeg ikke... Men mat, snop, kaker, hjemmestrikkede leggvarmere, heklede sjal/skjerf, hekleduker o.l. er kjempekoselig. Har en mamma som er kjempeflink til å male/tegne og synes det er veldig koselig å få bilder av henne også.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #10 Skrevet 4. oktober 2011 Hjemmelagde gaver som kan brukes ( sokker, skjerf, lys, såpe osv) eller som er spiselige sette jeg stor pris på. Pyntesaker er ikke så stas...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #11 Skrevet 4. oktober 2011 Alltid koselig å motta hjemmelagde gaver! Lager litt selv og, og mottar gjerne tips på hva man kan lage
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #12 Skrevet 4. oktober 2011 Koselig fra barna, rart fra en voksen om ikke den voksne har et voldsomt talent innen noe håndverksmessig.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #13 Skrevet 4. oktober 2011 Bare et tips hvis en skulle finne på å lage hjemmelaga såper, jeg laga svarte såpestykker fra panduro en gang og de skummer svart! Var bare veldig udelikat og en følte seg bare skitten etter å ha vaska seg. lol
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #14 Skrevet 4. oktober 2011 Hjemmelagede gaver er det koseligste jeg vet å få!! Jeg blir glad og rørt over at noen ønsker å gi meg noe som de har lagt hjertet sitt i. Ingenting kan overgå det! Finnes ikke teit! Heldige er de som får julegaver av deg i år
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #16 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg synes det er koselig med hjemmelagde gaver, problemet er bare at jeg ofte føler at de som lager disse ikke helt vet hva mottakeren liker. F.eks har jeg en tante som er superflink til å brodere og til å hekle, men jeg bruker ikke boderte eller heklede duker, dermed går gaven til Fretex. Har en venninne som også er kjempeflink med keramikk, men jeg liker ikke pynteboller og lysestaker. Dette går også til Fretex. Har en annen venninne som er veldig kreativ og lager det meste ut av tomme barneglass osv, men det er heller ikke min stil. De er veldig flinke alle sammen, men alle gaver må tilpasses mottakeren. Selv scrapper jeg (har vunnet flere konkurranser og anser meg selv som ganske flink), men jeg lager kun scrapbooking til besteforeldre og til en venninne (da med egne barn, som jeg også er fadder til).
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #17 Skrevet 4. oktober 2011 Det er koselig om du er flink og tingene blir pene. Det er det desverre ikke alle som er,men mange tror det:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå