Gå til innhold

Lakkere sprinkelseng med spraylakk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skrevet om mine male-problemer her før, og det viste seg jo at BIM var mere kompetent til å svare enn malebutikkene er..;) Så jeg prøver igjen! Jeg har malt en sprinkelseng med sens maling, noe som jo var en heidundrende katastrofe, må fjerne alt og pusse det ned igjen. Så til spørsmålet mitt, kan jeg bruke spraylakk på den? Vil det bli bra? Er jo så vanvittig slitsomt å male en sprinkelseng, hundre strøk må jo også på..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro det er mye giftstoffer i spraylakk, så jeg hadde ikke ønsket å bruke det på sprinkelseng.

Skrevet

Så fort mine barn har reist seg opp i sprinkelsengen har de stått og gnagd av malingen på toppen, så jeg ville ikke brukt spraylakk...

Skrevet

Husker deg:) Jeg hadde ikke pusset ned sprinkelsenga, selv om butikken sier det! Jeg hadde kommet til å kjøpt heftgrunn og malt et lag oppå det du har gjort for å få heft til ny maling.

Deretter kan du kanskje spraymale. Men det er viktig at det er en spray du slipper å male klarlakk over, at den er slitesterk! Jeg sprayet en gammel barnesykkel en gang med spraylakk fra Europris og det satt iallefall fast:)

Skrevet

mal bare over, har aldri pussa ned noe jeg har malt, og bra ble det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...