Gå til innhold

Hvordan finne ut syklusen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sluttet på pillen i midten av august etter endt brett (28 dagers brett) og fikk da mens og hadde igjen mens 9-16 sept, når skal den komme igjen da??Er det å telle 21 dager fra 16 sept?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mensen er ofte ustabil etter p-pilleslutt og kan være det noen måneder, så ingen fasit der, så du får se an når den kommer neste gang. Kansje du er prøver siden du lurer?

Inntil den kommer så kan du eventuelt teste deg igjen feks 5uker etter siste mens for å se om det skjer noe.

Syklusen varierer også fra person til person, noen har 3uker mellom hver mens, mens andre har 4uker feks.

Skrevet

Prøver og prøver:)he he:) Han hopper av i svingen for han er ikke helt klar enda......Da går jeg ut fra siste mens og tar eventuelt en test da, men med min flaks er det vel heller tante rød som dukker opp enn en positiv test

Skrevet

Når du skal telle dager i en syklus skal du telle fra første dag med mens til første dag i neste mens.

Men de kan være litt uregelmessig rett etter pilleslutt.

Skrevet

jeg sluttet også på p-pillen i midten av august. Fikk mens 12. august, og igjen 9. sep, så neste men er forventet rundt den 7. oktober :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...