Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Er i uke 39, var hos jm igår og ble "strippet", idag har det kommet en hel del slim, noen små, men nå et par store klumper. Men det er blankt, ikke noe blodspor i det hele tatt. Kan det likavel være slimproppen som går?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 Det lurer jeg også på, for det samme skjer her
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 Min hadde ikke blod i seg, men den var "grønn" og skikkelig ekkel og klumpete...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #4 Skrevet 4. oktober 2011 Sånn var min også, litt grå/grønn, skikkelig ekkel
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #5 Skrevet 4. oktober 2011 Min kom litt stykkevis og delt, uten blod i starten.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #6 Skrevet 4. oktober 2011 Med første så jeg ikke noe til slimproppen, hadde bare store mengder med tynnflytende utflod på slutten (najs!). Med andre som det en gjennomsiktig, stor geleklump på kvelden. Ikke noe blod. Morgenen etter startet riene, da kom resten av klumpen med litt blodspor i. Med tredje gikk vannet og slimklumpen samtidig. Da var det en stor, ekkel, blod slimklyse som kom rennende ut. Grøsser når jeg tenker tilbake, så stor og ekkel var den nemlig!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #7 Skrevet 4. oktober 2011 Ok.. for jeg tror min kommer litt delt, hele dagen har det kommet litt slim, men så plutselig kom det en stor, blank klump, var vel som ytterste leddet på en tommelfinger. Etter det har det ikke kommet noe .. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå