Gå til innhold

Huff, kan noen lette min dårlige samvittighet? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tidlig vakt denne uken og jobber fra 06.00-14.00. Står da opp 04.45 og blir naturlig nok trøtt på ettermiddagen. I dag er jeg veeeldig trøtt og sliten og skal vente med å hente barnet i barnehagen til klokken 15.30. Bare så jeg kan sitte litt å lade opp :)

Men jeg får så dårlig samvittighet! Jeg vet det bare er å hente henne i barnehagen nå, men jeg er nødt til å slappe av litt, har vært så mye å gjøre på jobb i dag og er helt skutt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnet har det bedre i barnehagen, enn hjemme sammen med en sliten mor. Lad batteriene, du! Så får barnet enn uthvilt mamma når det blir henta :)

Skrevet

Bedre at du venter litt med å hente ho, så du kan være en mer uthvilt og tilstedeværende mor når hun kommer hjem:)

Skrevet

Det hadde ikke vært noe hyggelig for barnet og kommer hjem til en sliten og trøtt mor.... nei, la barnet være i barnehagen og la barnet koser seg.

Skrevet

Puh.. Takk, jenter :)

Hun elsker heldigvis barnehagen og vil ikke dra når vi kommer og henter. Og når vi kommer hjem er det middag og så lek ute. Hun elsker å leke ute og kunne vært ute hele dagen, hele uka :) Så hun er virkelig et barnehagebarn, men jeg er flink til å aktivisere og flink med å være ute med henne etter barnehagen. Men deilig å slappe av litt først og hente inn litt energi.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...