Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg har tidlig vakt denne uken og jobber fra 06.00-14.00. Står da opp 04.45 og blir naturlig nok trøtt på ettermiddagen. I dag er jeg veeeldig trøtt og sliten og skal vente med å hente barnet i barnehagen til klokken 15.30. Bare så jeg kan sitte litt å lade opp Men jeg får så dårlig samvittighet! Jeg vet det bare er å hente henne i barnehagen nå, men jeg er nødt til å slappe av litt, har vært så mye å gjøre på jobb i dag og er helt skutt...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 Barnet har det bedre i barnehagen, enn hjemme sammen med en sliten mor. Lad batteriene, du! Så får barnet enn uthvilt mamma når det blir henta
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 Bedre at du venter litt med å hente ho, så du kan være en mer uthvilt og tilstedeværende mor når hun kommer hjem:)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #4 Skrevet 4. oktober 2011 Det hadde ikke vært noe hyggelig for barnet og kommer hjem til en sliten og trøtt mor.... nei, la barnet være i barnehagen og la barnet koser seg.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #5 Skrevet 4. oktober 2011 Puh.. Takk, jenter Hun elsker heldigvis barnehagen og vil ikke dra når vi kommer og henter. Og når vi kommer hjem er det middag og så lek ute. Hun elsker å leke ute og kunne vært ute hele dagen, hele uka Så hun er virkelig et barnehagebarn, men jeg er flink til å aktivisere og flink med å være ute med henne etter barnehagen. Men deilig å slappe av litt først og hente inn litt energi. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå