Gå til innhold

Teit å arrangere babyshower for seg selv?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst å ha babyshower, men har fått inntrykk av at dette er noe venninner bruker å ta seg av. Men jeg tviler på at venninne mine har tid til å ordne ut noe party for meg siden de verken har plass eller økonomi, og i tillegg er travle studenter.

Jeg vil gjerne arrangere en fest selv, men virker det teit? Jeg har null peiling på slike babyfester, hva er vanelig å servere og hva er vanelig å gjøre?

Kom med tips, så blir jeg glad! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er superdupert-mega-teit.

Og ganske så frekt.

Enten arrangerer venner det, eller så dropper man det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er kjempe teit! dette skal være en overaskelse for den vordende mor- og overaskelsen skal lages av venner å bekjente. nå virker det jo bare som om du har en tiggefest for å få gaver..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også det er noe du bør overlate til vennene dine. Er ikke vanlig i Norge, jeg har inntrykk av at de fleste ønsker å gi gaven når man besøker mor og barn, så du får heller hinte intenst til venninnene dine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men siden vi er inne på teamet.. Om jeg hadde blitt bedt i babyshower og hadde dratt hadde jeg ikke kjøpt gave ved fødsel. Eller forventes det at folk skal kjøpe gave både før og etter fødel nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er teit uansett hvem som arrangerer det, men enda teitere når du gjør det selv... Om ikke de har økonomi til å arrangere har de vel ikke økonomi til å komme heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var i babyshower til en veninne som arrangerte det selv- kjempeteit. og jeg følte hun forventet gave både i babyshoweren OG etter fødsel. så jeg kjøpte da to gaver fordi jeg følte jeg måtte og de andre også gjorde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er teit. En babyshower er jo liksom en overrskelse til mor..

 

 

Ville heller hatt en slags Velkommen til verden sammenkomst etter at babyen er født om du orker.

 

Babyshower er ikke så vanlig i Norge, og de fleste kommer jo selvsagt på barselbesøk etter at man er kommet hjem fra sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden så mange syns det er teit, børr jeg kanskje droppe det ! Jeg vil jo ikke framstå som helt idiot heller :P

Sikkert like greit å ha en barselfest med kaker og annen godis :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er så feil å ha en fest da, bare kutte ut babyshower delen liksom? Droppe gaver? Inviter på jentefest, med kaker og mat, siden det sikkert tar litt tid før dere kan det igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...