Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #26 Skrevet 4. oktober 2011 Skattedirektoratet (SITS). Vi finnes vel overalt
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #30 Skrevet 4. oktober 2011 I administrasjonen på kinoen i byen.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #31 Skrevet 4. oktober 2011 Butikksjef i klesbutikk, i permisjon nå
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #41 Skrevet 5. oktober 2011 Jobber som maskinarbeider, men er sykemeldt pga operasjon på mandag.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #46 Skrevet 5. oktober 2011 Ingen av delene, jobber på Ågotnes kontoret jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå