Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Er relativt nyinnflyttet til Halden-området, og savner å ha god sushi i nærheten! Har hittil prøvd sushi i Askim og i Moss. Den i Moss var veldig bra, men blir i lengste laget å kjøre "bare" for sushi. Noen som vet om det finnes et bra sted å kjøpe sushi i Halden?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 Lag selv, det smaker MYE bedre og koster en brøkdel av prisen! Du finner alt du trenger i en dagligvarebutikk med litt utvalg, men ser de har det på REMA og KIWI også. Bruk Salmalaks.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 Er det jeg har gjort i det siste, laget selv Blir jo godt det også, men det tar så lang tid når man ikke er dreven sushi-kokk! Blir også litt kjedelig når man begrenser seg til bare laks og crabsticks, fordi det blir det letteste å gjøre selv. Dessuten synes jeg sushien jeg kjøper er hakket bedre enn den jeg lager selv.. HI
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #4 Skrevet 4. oktober 2011 Skjønner den:-) Jeg lager også selv, men er enig med deg,- det tar lang tid! Synes min egen sushi er den beste, men akk så kjedelig utvalg i fiskedisken her at det blir mest laks og scampi. Spiste forresten innbakt fritert scampi inni maki sist jeg var ute og spiste, det var godt :-) mmm...fikk vann i munnen her nå. Vi spiser sushi nesten hver helg :-D Visste du forresten at man kan bli avhengig av wasabi? tror jeg er det...:-)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #5 Skrevet 4. oktober 2011 Bra det ikke bare er meg! Og enn så lenge det bare er meg og samboeren, og jeg ikke har blitt gravid, synes jeg vi kan unne oss litt luksus med kjøpe-sushi Å, nam! Innbakt fritert scampi høres himmelsk ut, nå ble jeg sulten! Ha ha, nei, det har jeg ikke hørt om før! Hmm, kanskje jeg er det? Bruker ihvertfall i overkant mye wasabi og synes ikke sushi smaker godt uten... HI
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #6 Skrevet 4. oktober 2011 Kan man.?.. da er jeg det. Har lyst på sushi daglig.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #7 Skrevet 4. oktober 2011 Sushi er aldri feil! Hadde en periode, da jeg bodde i Oslo og hadde sushi-sted rett rundt hjørnet, hvor jeg spiste det ca annenhver dag i noen uker. Skummelt godt.. HI
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #8 Skrevet 4. oktober 2011 Mange får såkalte "cravings" for sushi, må ha det....akkurat som TINE melkreklamen. Sånn er jeg, både på melk og sushi. Jeg kunne levd av sushi tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå