Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Hvorfor og hvordan gikk det etterpå ?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 jeg har vært utro. Skrevet om det i ett annet innlegg her om dette med å tilgi. Min mann var heldigvis istand til å tilgi meg og i dag har vi det veldig bra sammen. Mye åpnere forhold enn vi hadde tidligere.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 Ja. Jeg hadde sex med kameraten til mannen min.....Har ikke fortalt noe til mannen min, og kommer ikke til å gjøre det heller. I noen tilfeller er det ikke alltid lurest å fortelle........
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #4 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg var utro. Jeg var ung, og skulle ta hevn for han jeg var sammen med hadde vært det først. Hehe, gikk veldig dårlig. Endte med at jeg fikk kjempe dårlig samvittighet. og begge ble veldig såret. Ble slutt veldig fort etter det. Idag har jeg ny samboer. Kunne aldri aldri aldri funnet på å være utro i dagens situasjon, bare for å ha sagt det.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #5 Skrevet 4. oktober 2011 Jepp, var utro mot min ungdomskjæreste når jeg var 18 år. Hadde vært sammen med han i 5 år, hvilket var 5 år for mye, og falt for fristelsen med en kompis av han. Holdt forholdet hemmelig i noen mnd, men til slutt fant han det ut. Forholdet mellom meg og kompisen ble aldri noe ut av, men jeg tror at utroskapen var det som fikk meg ut av et veldig nedbrytende forhold. Har egentlig aldri angret. Nå er jeg i 30-årene, lykkelig gift med verdens beste mann, og kunne aldri vært utro mot han. Jeg tror folk flest er utro for en grunn, man kan ikke ha det bra med den man er sammen med når man er utro.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #6 Skrevet 4. oktober 2011 Huff ja, jeg var utro mot min første samboer, faren til eldstemann Jeg møtte på en fyr på by'n for 10 år siden som tok meg med storm. Jeg flyttet fra samboer og innledet et forhold til den nye mannen. Etter 2 måneder flyttet jeg sammen med samboeren/bf igjen, men klarte ikke avslutte forholdet til han andre. Etter 10 måneder fant han seg en ny og "dumpet" meg. Etter 1 år klarte jeg ikke leve med samvittigheten min lenger, pluss at den andre mannen lå og lurte i bakhodet ennå, og det fortjente ikke samboeren min. Så jeg dro. Året etter fikk jeg ny mann og vi fikk 3 barn sammen. Men han flyttet fra meg i fjor. For et halvt år siden møtte jeg på "by-mannen" igjen, og vi endte i senga. Men han er fortsatt sammen med samme dama som han ble sammen med for 9 år siden (han dumpet meg for henne). Vi hadde ikke kontakt fra april til juli, men i august gjenopptok vi forholdet. Ingen av oss har klart å glemme den andre, følelsene har overlevd i 10 år. Men i går tok jeg den feige veien ut. Han og dama er på ferie, og da så jeg mitt snitt til å "gjøre det slutt" med ham over SMS!! Så voksen er jeg Jeg klarer bare ikke dumpe han face-to-face, for jeg elsker ham av hele mitt hjerte, men jeg klarer ikke være nummer 2. Og jeg visste at når de er på ferie, så har han ikke mulighet til å ringe meg tilbake for å få en forklaring. Har nemlig prøvd å trekke meg 3 ganger de siste 6 ukene, men hver gang har han overtalt meg til å gi ham mer tid, og hver gang har jeg falt for tårene hans. Men nå som han ikke får sjansen til å protestere så får jeg tid til å manne meg opp til han kommer hjem og helvete bryter løs. Tror poenget her var at jeg ikke vet hvordan det gikk ennå, for historien er ikke ferdigskrevet.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #10 Skrevet 4. oktober 2011 13:37 her igjen barna vet ingenting. Den eldste har fått med seg at jeg har møtt "noen", men mer vet hun ikke. De andre 3 er så små at de ikke vet noen ting. De er fra 1-5 år. Han "nye" møtte aldri barna mine, og ikke har han noen selv heller. Jeg er nøye med å ikke involvere dem i kjærlighetslivet mitt.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #11 Skrevet 4. oktober 2011 Ja, jeg har vært utro en gang... var i et rebound-forhold og var utro med eksen min, som jeg egentlig ikke hadde kommet over. Det bare skjedde etter en felles sosial sammenheng, og egentlig angret jeg som bare det, men brukte anledningen til å gjøre det slutt med min daværende kjæreste... en litt slem måte å gjøre det på, siden jeg også fortalte hva jeg hadde gjort, men han var en litt klengete fyr, så det var dessverre litt godt å bli ferdig med ham også. Jeg og eksen møttes igjen i en periode, men ble ikke noe mer mellom oss heller, og jeg kuttet ham helt ut da jeg traff min nåværende samboer.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #12 Skrevet 4. oktober 2011 Ja, men hadde lov, mannen har også vært det, med lov. Vi har et åpent forhold, så hvis en av oss har seg et sidesprang så er vi åpne og ærlige om det. Det vil ikke si at vi jubler over det, men i en fase der vi begge var drittlei og syntes sexlivet vårt minte mer om kneip med Norvegia enn "hot & steamy" så var det løsningen vi kom fram til. I ettertid har forholdet vårt blitt mye hetere, så vi har ikke had behov for flere sidesprang, mulig det kan komme til å skje igjen i framtida, men ikke nå i hvertfall. At den ene eller andre av partene har sex med noen andre er ikke verdens undergang, men det er viktig å være åpen og ærlig om det. Skjulte forhold på si, lyving og det å forelske seg i andre blir en annen sak, da bør partene revurdere forholdet i hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #13 Skrevet 4. oktober 2011 Ja jeg har. Jeg var i sammen med en som var 9 år eldre enn meg. Og han var utro med meg ihvertfall 5 ganger + at eksen hans kom (når vi hadde vært sammen 3 mnd) og fortalte at hun var gravid. Jeg var sammen med han i nesten 2 år. Fant ut at han var en skikkelig psykopat! Men på slutten av forholdet vårt så traff jeg en. Og vi ble helt betatt av hverandre! Jeg klarte ikke glemme han, og han klarte ikke glemme meg. Vi begynte å sende meldinger til hverandre. Min daværende kjæreste fant ut av det, og ba han ligge unna meg. Så vi hadde et opphold noen mnd. Før vi traff hverandre igjen. Da var vi sammn før jeg gjorde det slutt med han første. Da jeg gjorde det slutt med min daværende kjæreste, og han fant ut at vi hadde hatt sex, presterte han å si at han var såå skuffa over meg! Ja, det var rette raua som feis! Nå har jeg og han jeg var utro med, vært sammen i 5 år, gift i 1 1/2 år og har 3 barn sammen med hus, bil og hele pakka:) Er super lykkelig, og kunne aldri ha vært utro mot han. Han stoler jeg 100% på, og jeg vet han elsker meg. Vi har det kjempefint sammen. Nå i ettertid skjønner jeg ikke hvorfor jeg ikke bare kutta ut han første med en gang! Men jeg var på en måte "tvinna" inn i det syke hodet hans. Men jeg tar det med meg som en viktig livs lærdom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå