Gå til innhold

Kjerringråd for å starte fødselen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Laxerolje;) garantert, så får du tømt deg før fødsel også:) he he og stripping hos jordmor gjorde susen for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg brukte lakseolje og fikk ungen hjemme, det gikk veldig fort, alt for fort.

 

gå turer,

gå trapper

ha sex

slappe av mest mulig og.

 

det er mye som skal kunne gå av hva folk sier, men har kunn erfaring med lakseolje,

 

mitt tips gå tur, gå trapper, men ikke stress deg gjennom turene..

 

er ungen klar så skjer det fort nok for deg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puling er jo med på modningen da... er noe i spermen som også er i modningspillene man får. Så jo.. det funker for å modne også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvile. Som min jordmor sa: Det er en grunn til at så mange fødsler starter om natten :-)

Laxerolje kan gi styrtfødsel og skade barnet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex og å stimulere brystvortene.. husker jeg fikk masse kynnere av å stimulere brystvortene. Med midterste min så ville jeg prøve alt på slutten, hadde såååå bekkenløsning. Så jeg og mannen spiste sterk taco, med oppskåret hvitløk i. Og så drakk jeg et halvt glass rødvin. Så hadde vi sex når vi la oss, og noen timer senere våknet jeg av at jeg hadde rier og vannet gikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøkte forresten flere kjerringråd i dagene før hvitløks-taco, rødvin pluss sex. Jeg spiste ganske mye ananas, og drakk bitter lemon. Husker ikke hvorfor, men det skulle visst også kunne sette i gang fødselen ;)

00.25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanel! Vet ikke om det virker men.. Jeg har tenkt å få samboeren til å bake kanelboller som jeg kan sette ved åpningen for å lokke ut barnet! :)))

Kanskje jeg prøver en hvitløks taco i morgen med sterk salsa! Tror jeg dropper vinen. Har hørt at ulike avspenningsteknikker kan sette i gang fødselen.. Så jeg har meditert og hørt på hvalsang i dag.. Blir jo helt tussete av at baby lar vente på seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...