Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Er dette mye annerledes for mannen? 7 uker siden fødsel og jeg føler meg vid og rar der nede, så tørr ikke slippe han til. Føler meg igrunn uren hele tiden selv om renselsen er over, så lurer på om noen andre har følt det slik? Dere som har hoppet i det igjen, hadde mannen noe å si om at alt var som før? Når skal jeg føle meg normal igjen da gitt? *sukk*
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 Vi bare hoppet i det vi, og mannen har aldri klaget;) Han sier det er dritsexy å ha seg med moren til barna hans! Han tilber jo nærmest kroppen min som et tempel etter at den ga han 2 barn ) Han sier at ting er litt forandret, men han legger veldig vekt på at ting ikke er forandret til noe negativ eller at ting er dårligere, bare at det er annerledes, men like bra
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg tror ikke han kommer til å klage hvis du slipper han til nå. Det kan heller være du som føler at det er liten tisselur! Du har ikke blitt helt normal enda. Legen min sa det tok ca 12 uker før alt hadde strammet seg på plass.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #4 Skrevet 4. oktober 2011 Hei.. forstår deg godt, tanken på oralsex etter fødselen fikk megnok så skeptisk og redd. Men 3 månder etter fødselen skjedde det av seg selv, tengte ikke på hva han kunne møte "der nede" en gang da han "tok turen". Etter at det var over følte jeg meg noe ubekvem, og spurte han om det var veldig anderledes der nede, med tanke på om det var større, rart med arr ol. Som mannen sa; det er litt større, men det gjorde det lettere (spør meg ikke hva han mente med det) hehe.. Arrene merket han ikke mye til i det heletatt, så de så vidt, og kjentes bare en anelse hardere enn resten av huden der nede. Nå er det 8 månder siden, og størelsen der nede er vist nok så nært normalen igjen, så det går seg jo til, men tror nok det alltid vil være litt større enn før man føder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå