Gå til innhold

Noen som kuttet ut treningen de siste mnd av svangerskapet?


vi3

Anbefalte innlegg

hvor lenge kuttet du det ut og hvor lang tid tok det å komme tilbake? Vil gjerne høre fra alle, men har også vært veldig fint om jeg fikk svar fra noen som har drevet med seriøs styrketrening og kardio.

 

Jeg eier ikke en muskel lengre i kroppen, de er borte ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trente jevnlig hele svangerskapet. Ellipsemaskin og styrketrening. Jogging måtte jeg legge på hylla, da jeg fikk bekkensmerter av det. Hvis ikke skulle jeg jogget hele svangerskapet.

 

Kuttet ut trening tre uker før termin, da jeg kjente at jeg ble sliten av det. Tenkte også at jeg må ha kroppen parat i tilfelle fødsel. Ønsket ikke å gå i fødsel med en treningsøkt i kroppen;)

 

Babyen er snart 10 uker nå. 6-7 uker etter fødsel begynte jeg å trene igjen, tok en joggetur med vogna rett før 6 uker var gått for å teste, og det gikk kjempebra.) Nå er det trening tre ganger i uka. Jogger og trener styrke. Kjenner at kroppen har hatt 10 uker treningsfri og at den har vært gjennom en påkjenning, men merker også at formen stiger for hver gang. Regner med å være i god gammel form igjen i løpet av et 1-2 måneder:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...