Gå til innhold

Shit! Jeg vokset av meg huden på overleppa! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er dessverre brunette og har mørke hår på overleppa. Jeg pleier å vokse barten annenhver måned. Men denne gangen fulgte huden med!

Ikke bare ser jeg helt idiot ut, jeg har i tillegg veldig vondt! :(

(Bare le, jeg vet at det er dumt)

Jeg er ganske tørr i huden for tiden, men smører meg inn med et fet fuktighetskrem. Hadde ikke helt sett dette komme... har vokset overleppa i mange år uten problem.

Men hva kan jeg gjøre nå? Hva kan jeg smøre på for å numme smerten? Kan jeg bruke flytende plaster fra Compeed? Hjelp!

Hilsen hun som ikke kan snakke lenger, pga smertene rundt munnen :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finlandshette og en god dæsj cognac?? hehe

Skrevet

Gå du på medisiner nå? Enkelte medisiner gjør huden mer sårbar, bokstavelig talt ;)

Kjøp Repairkremen på apoteket :)

Skrevet

Hehe, tro meg, i dag har jeg tenkt mye på at jeg burde vært muslim og brukt bruka :P

Skrevet

Ja, jeg går på medisiner. Er nok derfor :( Dumme meg! Men hva annet skulle jeg gjort? Barten blir jo bare verre dess lenger tid det tar mellom voksingene. Tenkte på hårfjerningskrem, men den svir jo bort hår (og hud) så resultatet hadde nok vært det samme.

Takk for tips! Skal sende mannen innom apoteket, jeg tør ikke vise meg offentlig de neste dagene :P

Skrevet

8 hour cream fra elizabeth arden er veeeldig god på sår og sånn. Lykke til, det hørtes ikke noe godt ut:(

Skrevet

Takk for tips! Nei, dette var ikke noe godt og får heller være barte-Marte frem til jeg er ferdig med medisinene ;)

Skrevet

Huff, jeg har gjort det samme en gang, er driiiitvondt :(

Jeg fikk beskjed av legen om å bruke Bacimycin-salve. Regner med det funka, for jeg har ihvertfall ingen arr i dag ;)

Skrevet

Du har ikke bepanthen liggende? Den hjelper i alle fall på småsår og sår hud.

Skrevet

Takk for tips! Uff, håper jeg ikke får arr :(

Skrevet

Legen sa forresten at jeg også kunne bruke Brulidin.krem, den skulle visst også være fin ;) Så lykke til =)

Skrevet

JEG HADDE RINGT APOTEKET OG SPURT OM RÅD.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...