Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 MØKKAPROGRAAAAAAM!! samboeren er hekta. Tragisk. Så ja, jeg får med meg noen glimt.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 Nå sender de jo på Bliss da, som bare en liten pomille av befolkningen har. Så tror igrunn de ikke har spesielt lyst at mange skal se. Men hadde det gått på vanlig Tv2 hadde jeg sett.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 Nei, jeg skjønner ikke helt greia med det. Bare se på haug med folk som fester? Jeg synes ikke det er morsomt på ordentlig engang, med mindre jeg er en av de... Der skjer jo ingenting?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #4 Skrevet 4. oktober 2011 Nei, heldigvis har jeg ingen samboer som ser på sånt:P Men noen venninner som følger slavisk med. Selv blir jeg bare flau for deltakernes vegne om jeg ser på sånt.. Huff, så pinlig...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #5 Skrevet 4. oktober 2011 Visste ikke at big brother går en gang jeg, så så mye følger jeg med:) Men hadde nok ikke sett det om jeg visste at det gikk heller.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #7 Skrevet 4. oktober 2011 Nei! Ser ikke på Paradise Hotell når det går heller. Søpletv!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #8 Skrevet 4. oktober 2011 jepp, følger med. Mannen ler av meg...! hehe
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #9 Skrevet 4. oktober 2011 Nei, det holder jeg meg faktisk for god til:) Litt selvrespekt bør man ha;)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #10 Skrevet 4. oktober 2011 Her kryper vi begge to opp i sofaen og under pleddet og koser oss med BB hver dag
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #11 Skrevet 4. oktober 2011 Nei, synes det er kjedelig... men fulgte litt med på aller første sesong, da det var nytt og spennende, hehe. Er ikke særlig mye reality som er spennende lenger, gitt.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #12 Skrevet 4. oktober 2011 Skjønner heller ikke hva som er pointet med big brother. Det eneste man får ser er folk som drikker seg dritings, gjøre dumme ting...og er du heldig, så har noen av dem sex. Som om det er det mest uvanlige ting som skjer.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #13 Skrevet 4. oktober 2011 Ser en epiosode nå og da, men er ingen krise om jeg går glipp av en episode.. Syns egentlig det er litt kjedelig iår, og syns de kunne hatt mer variasjon i deltagerne, kanskje noen som var litt eldre, sånn at det ikke ble så paradise hotel aktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå