Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 Hei. Jeg har bodd på Gjerdrum i ca. 1 år for tre år siden. Der bodde vi på Grønnlund og jeg jobbet litt på barneskolen som tilhører stedet. Det er et kjempe nydelig sted, men utrolig turmarkeder! Det er et lite vann i nærheten hvor det er fint å bade på sommeren. Barne der er veldig opptatt av skisporten. Den er ekstrem populær! De har jo et kjempe bra langrennsområde på vinteren + en grei slalombakke på vinteren! Om jeg hadde lyst til å bo litt landerlig til ( selv om selve stedet virker ganske sentralt med alt du trenger) kunne jeg fint kjøpt der! =)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 Barnehagene ja =p Hehe, de vet jeg ikke så mye om, men barneskolene er veldig bra! =) 11:02
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #4 Skrevet 4. oktober 2011 Så bra! MERE MERE ;D hehe. Vi har funnet hus der, men jeg er så vant til å bo rett ved lillestrøm, så jeg er litt skeptisk. Men vi har en datter på 6mnd og det virker jo som at det er kjempefint oppvekstmiljø der?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #5 Skrevet 5. oktober 2011 Du vet det bare tar ti minutter med bil? hehe.. Men en ting som er degativt er bussforbindelsen. Den er ganske dårlig syns nå jeg. Vanskelig med buss mot lillestrøm og oslo midt på dagen, men ellers går det jo greit. Kjør på! Gjerdrum er et herlig sted!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå