Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Ei bekjent har kalt sønnen sin dette. Hva synes dere?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 Klarte hun ikke å velge mellom Lyder og Sander?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #4 Skrevet 4. oktober 2011 ....men de skal selvsagt kalle sønnen sin det de selv syns er fnt, og ikke bry seg om alle mulige slags folk her inne. Hilsen anonym 10.05
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #6 Skrevet 4. oktober 2011 Haha, er de fra vettet? Høres ut som noe Margit Sandemo kunne kalt en av sine mannlige hekser
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #7 Skrevet 4. oktober 2011 Ehhhmm...nok et stygt hjemmesnekra navn høres det ut som. Ville ALDRI kalt ungen min verken Carosander, Lysander, Lesander eller noe annet klissmøl.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #8 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg synes navnet var fint, jeg:) Og jeg er da voksen nok til ikke å snakke stygt og nedsettende om andres navnvalg. Selv om jeg SELVFØLGELIG har meninger om hva jeg ønsker og ikke ønsker å kalle mine barn. Man venner seg til alle navn, og etter en liten stund synes man dette navnet er like naturlig/vanlig som alle andre navn.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #10 Skrevet 4. oktober 2011 det er et knallnavn, et gammelt gresk navn med opphav i Sparta. er fint paa engelsk syns jeg, paa norsk blir det som saa masse annet, litt rart
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #11 Skrevet 4. oktober 2011 kanskje best kjent fra "A Midsummer Night's Dream" av Shakespeare?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå