neekap Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Begynner å bli litt småfortvila.. Har ei jente på 3 år som har begynt å våkne om natta. Hun våkner gjerne sent på natta, kl. 3-4 og sutrer, gråter, og er lei seg.. Uansett hva jeg gjør er det feil. Prøver jeg og trøste henne, blir hun hysterisk, om jeg tusler tilbake til mitt rom, blir hun hysterisk, løfter jeg henne opp, blir hun hysterisk.. Huff, er så vondt å se henne slik.. Hun har øynene åpne og virker våken, men vet ikke.. For et par netter siden sto hun i gangen og gråt midt på natta. Eneste som hjalp litt for henne var at jeg sto rett ved siden av henne, kl. 4 på natta.. ajaj, slitsomt.. Noen som har lignende erfaringer? Noe som hjelper?
neekap Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #2 Skrevet 4. oktober 2011 kan jo tilføye at hun sovner igjen etter ca 30 min, gjerne da i min seng. i natt sa hun unnskyld rett før hun sovnet.. stakkars liten.. Om morgenen er hun i helt fin form, glad og fornøyd og virker ikke som hun husker noe fra natta..
Gjest amandine Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 http://helse-bergen.no/pasient/diagnoseogsykdommer/Sider/nattlige_skrekkanfall.aspx Det er ganske vanlig, ganske slitsomt, og kryss fingrene for at det gir seg;-)
neekap Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2011 Takk for svar ) Ja, det kan virke som det er nattskrekk.. eneste som taler imot er at dette skjer etter så mange timers søvn.. Men det går vel over )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå