Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Har kyllinglår men trenger noen ideer til tilbehør
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 Vi har alltid grønnsakscouscous til kyllinglår:) Kjøper fullkornscouscous. Oppskrift hvis du trenger: 3 dl grønnsaksbuljong 3 dl couscous 3-4 hvitløksfedd 1 bunt vårløk 1 squash 1rød paprika 1 gul paprika 1 rød chili 2 ss olje 1 ts salt Lag couscousen med buljong. Vask og skrell grønnsakene. Fres dem i en stor stekepanne under omrøring i ca 5 minutter. Tilsett salt. Bland couscousen i.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 Mannen er ikke så begeistra for couscous men den oppskriften din skal jeg prøve en dag. Men, en hel bunt vårløk?? Syns det hørtes mye ut
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #4 Skrevet 4. oktober 2011 Da tar du bare litt mindre:) Jeg elsker vårløk så vi følger oppskriften slavisk;) Det er fantastisk godt altså!! Skal lage det selv i morgen, og har gledet meg til dette hele uken;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå