Gå til innhold

SÅÅÅ glad jeg ikke lenger er kunde hos Netcom!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært kunde der altfor lenge. Irriterte meg stadig over selgere som ikke tok nei for et nei. Skulle skifte leverandør, men ville vente til telefonen ble åpen. Ville ikke ut med 800kr bare for å skifte leverandør - bare det synes jeg er litt vel stivt! De gangene jeg fornyet abonnementet hos netcom, ble jeg tatt litt på senga. Ville det egentlig ikke, men ble så lei av masingen! Ene gangen fikk jeg det uten at jeg hadde sagt ja. Skulle jo selvfølgelig bare ringt opp igjen og annulert det, men på det tidspunktet hadde jeg ikke overskudd til det. Orket ikke bry meg.

Klarte og avslutte tilslutt, men det var fordi jeg bare la på da de fortalte hvem de var. Da de fortsatte og ringe, tok jeg ikke telefonen. Jeg hadde jo sagt flere ganger at jeg ikke var interessert! Da jeg fikk siste faktura sto det at jeg har tilgode litt over 90kr... kom aldri noen penger, så jeg ringte de idag. Det viste seg at jeg ikke hadde noe tilgode likevel, for alt under 100kr ble slettet - altså går det inn i kassen til Netcom. Penger som er mine! Faens kjeltringer!! Har de lov til det? Det er ikke store beløpet, men det er prinsippet!

Nei, ALDRI mer netcom... møkkaselskap!

Dagens utblåsning...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri opplevd noe av det du skriver, og er strålende fornøyd med netcom på 8.året :)

Skrevet

Jeg har vært kunde hos Netcom og det har aldri vært trøbbel. Gikk over til Telefon pga. et bedre abonnement, men nå skal jeg tilbake til Netcom igjen. Blir bra:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...