Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 gikk ned fra 68 kilo til 63 kilo på 2 mnd og nå har jeg mistet all motivasjon, orker ikke trene eller gå tur, vil bare spise søtt... hjeeeelp:S
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 Ikke gi deg. Fem kilo på 2 mnd er jo veldig bra, se langt fremover - til sommeren! Da har du bare hatt et ørlite hvileskjær nå, og så starter du igjen i morgen. Du kan jo gjøre ting litt mer moderat nå fremover, og gå ned enda langsommere (hvis du fortsatt trenger å gå ned, vel å merke).
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 2.5 kilo i måneden er jo temmelig langsomt,da. Hva er målet ditt, HI?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #5 Skrevet 4. oktober 2011 Men da har du jo ikke langt igjen! Unn deg en kort pause på et par, tre dager og gå på med ny giv! Du er under 60 før jul! Hvor høy er du forresten?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #6 Skrevet 4. oktober 2011 er 166 cm....ja får prøve å komme meg under til jul:P
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #7 Skrevet 4. oktober 2011 Det er jo bare fint å slanke seg langsomt.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #9 Skrevet 4. oktober 2011 HI har heller ikke skrevet at hun er fet. Hun skriver at hun slanker seg,
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #10 Skrevet 4. oktober 2011 neida jeg er ikke feit;)men vil gjerne litt ned i vekt........
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #11 Skrevet 4. oktober 2011 Poenget mitt med å skrive at du ikke er feit, var at det vil gå saktere og saktere når man ikke har så mye å ta av. Kan være derfor du mister motivasjonen.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #12 Skrevet 4. oktober 2011 Skal vi klare dette sammen HI? Jeg er også 166 og skal ned til 60 kilo! Startet på nesten 67 kilo og er nå nede på 63,8. Har holdt på et par måneder nå, men nå er motivasjonen helt på bunn!! Men skal ikke gi meg! Hadde en superknekk i helgen hvor jeg dyttet inn godis (mensen) og nå er jeg deppa og tenker at jeg likesågreit bare kan kutte ut. Meeeen, skal klare det, SKAL ned svangerskapskiloene mine!!!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #13 Skrevet 4. oktober 2011 ja det kan vi!!!!!!!!! lenge siden du fikk barn da?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #14 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg kan godt bli med dere! Er 168 og har lagt på meg fra 60 til dagens 64,5. Skal ned til under 60, som er min trivselsvekt.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #16 Skrevet 4. oktober 2011 Ta deg en vindushopping tur og se på alt det fine av klær som er i butikkene og lov deg selv en premie hvis du klarer å nå målet, eller kjøp deg noe fint i den strl du ønsker å komme inn i. Hvis du ikke er så glad i klær kan du velge en annen premie....spa-tur..smykke... Pleier å funke for meg
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #17 Skrevet 4. oktober 2011 15 mnd siden jeg fikk den siste. Jeg er jo slank, men har den tønna rundt magen ( Har slanket meg 3 kilo nå på å kutte brus og godis og kutte ned på karbohydrater og prøve å spise sunn og nøkkelhullsmerket mat. Men det går så treeegt!! Tok en måned før jeg gikk ned et eneste gram, også gikk det ganske greit før det plutselig stoppet opp. Nå har jeg mensen og trøkker i meg alt jeg finner og er helt bananas. Gikk greit forrige mensen, men denne gangen er jeg helt ukontrollert og gal etter sukker! Og når jeg i tillegg føler meg oppblåst og like feit rundt magen igjen så blir jeg deppa. Men regner jo med at når mensen gir seg og magen ikke er så oppblåst lenger, så skal jeg nok klare å finne motivasjonen for å fortsette, den sitter bare langt inne akkurat nå. Hvor lenge siden er det du fikk barn da?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #18 Skrevet 4. oktober 2011 barnet mitt er 18 mnd snart og det er virkelig på tide å komme ned i FØR vekta:)jeg veier meg så mye at til og med jenta mi er begynt å gå opp på vekta og sier mamma:P hehe...uff
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #19 Skrevet 4. oktober 2011 og jeg stapper også i meg ALT når jeg har mensen...sukk HI
Bellissima Skrevet 4. oktober 2011 #20 Skrevet 4. oktober 2011 Jo fler jo bedre ) Det med premie til seg selv var smart! Selv om min premie helst skulle være noe spiselig... sukk... jeg er håpløs!! Signere med nick jeg, så det går an å vite hvem som er hvem Og jeg er hun med barn på 15 mnd og med mensentrollet på besøk som dytter i seg aaaaalt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå