Gå til innhold

Krem som fjerner føflekker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For godt til å være sant? Jeg surfet på nettet og kom tilfeldigvis over ordene "mole remover". Da jeg skjønte at det betydde føflekk-fjerner, var det som musikk i mine ører.

I kveld googlet jeg dette nærmere, og fant ut at det finnes en krem som heter DermaTend. Det skal visst være en god del fornøyde brukere også...

Tror jeg skal prøve og bestille den, da jeg har noen ganske fæle føflekker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drar du til legen så kan du få fjernet så mange som du vil, risikofritt. Ikke fall for de kremene, de kan være skadelige. Si til legen at de klør eller gjør vondt (Eller bare er irriterende) og de blir fjernet.

Skrevet

Hvordan kan en slik krem være farlig? Kan det være hvis man bruker for mye krem, og den etser for mye av huden?

Skrevet

Har en del føflekker som jeg vil fjerne, og syns faktisk det er en ganske traumatisk opplevelse å sitte med legens ansikt oppi mitt, mens legen diller og daller i lange tider, og til slutt kjenner jeg stikkingen av ei nål. Og det blir arr etterpå.

Skrevet

jeg trengte ikke noe nål? legen frøs ned en føflekk i ansiktet mitt (var som et lite sår i et par uker etterpå men så var det borte) , og det gikk helt fint :)

Skrevet

Hadde aldri gjort det. Når du fjerner føflekker hos legen blir de sendt inn til analyse for å sjekke dem for mulig kreft. Det får du jo ikke gjort hvis du fjerner dem med krem.

Mannen min døde av malignt melanom (ondartet føflekkreft) for 5 mnd siden, så jeg vil bare si at: føflekk-kreft det vil du IKKE ha.

Skrevet

Bruk heller blekekrem, tar vekk det meste av farge.

Skrevet

Kondolerer!

Jeg skal dra til legen og få sjekket mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...