Gå til innhold

Er dette noe å gi bort på finn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en helt fin vaskemaskin, men viftereima er gåen. Vi fikk arve en "ny", og har den gamle stående her. Vil bli kvitt den og tenkte legge den ut på gi bort på finn.

Men tror dere noen vil ha den mot henting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig ville jeg ikke gjort det, siden jeg allikevel måtte ha kontaktet noen for å fått slangen festet riktig på vannspringen. Vet ikke helt hvem jeg skulle kontaktet... noen tips? :-p

Skrevet

Kontakte noen for å feste slangen?

Viftereima er jo den som får trommelen til å gå rundt ..

Skrevet

Vel ja, men den gangen jeg kjøpte vaskemaskin kom det to menn og bar den ned i kjelleren, og de snakket veldig om hvor viktig det var å feste slangen riktig, siden det var et veldig høyt trykk. Går ut fra at det er viktig også med en brukt vaskemaskin.

Viftereim er kanskje vanskelig å få tak i, med mindre man bare kan gå inn på en elektrobutikk og kjøpe.

Skrevet

Jeg har nå bare festet slangen på bak der og det har aldri bydd på noe problem her i huset :)

Aner ikke om det er vanskelig å få tak i viftereima.. men jeg tenker det får jo bli henters problem, det er en 2 år gammel vaskemaskin som kosta 7000.. så jeg tror det er et godt varp, men kan være vi bare kjører den på søpla heller :)

Skrevet

Å herregud! Mener du vannslangen som går inn i maskinen? Den trenger du virkelig ikke å være verken mann eller rørlegger for å feste!

Tror nok du kan få gitt den bort mot henting.

Skrevet

ja det er dritenkelt å feste den selv, MEN, det står presisert i bruksanvisningen til alle vaskemaskiner og oppvaskmaskiner at det må gjøres av fagperson, om du gjør det selv har du ikke rett på forsikringspenger om det skulle skje noe, som vannskader etc. De flest gjør det jo bare selv likevel, det er vel sjelden det blir noe problem

Skrevet

Hiv ut annonse på finn :-) vifterem er ikke vanskelig å få tak i, eller alt for vanskelig å skifte. Gjorde det selv med min maskin da jeg var noen år yngre, med pappas assistanse. Mye billigere enn å kjøpe ny maskin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...