Gå til innhold

Hvilke tegn kjenner dere som tyder på at det nærmer seg?


Vildemy

Anbefalte innlegg

Håper baby har tenkt å komme snart! :) HAr termin på lørdag og har vært veldig løs i magen, trøtt og hatt mye kynnere og vondt i ryggen..

 

Hvilke tegn kjenner dere? Og hvordan er formen damer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ingen tegn på forhånd før riene startet tirsdag 27.09 ettermiddag og natt til onsdag kom prinsessa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde modningsrier for snart 2 uker siden,3 dager ettepå kom det litt blod..og det holdt på 1 ukes tid (slimproppen som begynte å gå)

4 dager etter det kom blod & slikt fikk jeg enda flere modningsrier..ca 2 timer (45/90 sek rier jeg måtte puste meg gjennom med 3 min til 10 min mellomrom..) Hadde 1 cm åpning når jeg ble sjekket på føden...og de sa det kunne ta timer,dager eller uker. Og her sitter jeg da, fremdeles med baby i magen :) Men før alt skjede,gikke jeg i flere dager med løs mage,kynnere ...så jeg tror det ofte er et tegn på at ting er igang.

 

Kjenner etter alt av tegn nå,hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin idag. Men ikke så mye tegn til fødsel ennå. Litt menssmerter innimellom . Venter bare på at noe skal skje snart. Håper på en pang-start. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin om 5 dager. I går og i dag har jeg hatt veldig spreng/nedopress, stikkinger, menssmerter nedover i lårene og løs mage. Venter bare på at det skal sette i gang. Håper ikke det drøyer veldig lenge nå. Man blir litt smårar av denne ventingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...