Gå til innhold

Oktoberprins!


 ♥ Min engel ♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på deg :)

 

Det gikk greit på kontrollen igår. Heldigvis ikke noe forandringer :) Skal på ny kontroll på sykehuset på torsdagen, så får vite mer da. Håper jeg slipper igangsetting.. vil helst at det skal starte naturlig..

 

Hvordan går det med deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du jo, jeg trodde du holdt på å føde jeg nå. Eller at du hadde født ;)) hehe

Ikke noe nytt her. Her er det venting, venting og atter venting. Er en dag over nå, og det kjennes som en uke over! Men er ikke annet å gjøre enn å være tålmodig, mini kommer når hun er klar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Skulle ønske jeg var på føden altså! Har så lyst å møte prinsen vår! <3 Men du skal få lov til å føde først..;) Huff, kan tenke meg det er litt av en tålmodighetsprøve å gå over termin altså! Jeg har hele tiden tenkt at jeg kommer til å føde før termin, så om jeg må gå over kommer jeg til å bli gal! Meeeen.. den som venter på noe godt ;) Vi får uansett møte nurkene våre snart! Hurra! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke lenge før vi endelig har nurkene våre i armene <3 Åååå for en fantastisk følelse det må være, gleder meg sånn!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...