Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Er det greit å jukse litt på termindatoen når man skal bestille en gratis baby pakke? skal til sverige om noen dager og har ikke mulighet senere, man kan egentlig ikke få hentet pakken før det er tre mnd igjen til termin og det er jo selvfølgelig 3 uker til... et det dumt å jukse litt eller har de en måte å finne ut min termindato på?? Litt barnslig men hehe!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Juks ivei det vil de aldri kunne finne ut Gjorde det selv jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå