Gå til innhold

Ville dere synes dette var greit under samværshelg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faren hennes tar henne med på BURGER KING hver gang han har samvær ( Enten med overnatting, eller ved noen timer ila en dag) fordi han og dama er så gørr late at de ikke gidder å lage mat til henne. De har ingen barn ellers.. Jenta kommer hjem med en halvveis tom medium brusboks og forteller hun har spist chips ( og kanskje burger og)! Djiis.. 2 år og 8 mnd. Tør ikke tenke på kostholdet deres ellers. Samværet er jo helt klart ikke såå ofte at jeg ser på dette som bekymringsverdig, men synes det er toppen av latskap å sløse penger på BK istede for å lage maten selv hjemme, og da noe sunnere..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville vel ikke ønsket at barnet mitt skulle få brus og mat fra BK så ofte, men lite man har å si da...

Skrevet

Sånn at det er sagt; Har vi løst det slik at han en helg har en overnatting ( Fre-Lør)+ dagen derpå ( Altså Lørdag) men Lørdagsnatta fri også dagen derpå med samvær for igjen, er de alle dagene ute å spiser på BK.. HI

Skrevet

Oki, takk :) én dag hver andre uke hadde kanskje vært ok synes jeg, men tre dager på rad blir for mye..! Og iallefall for en 2,5 åring som ikke vet bedre. Jeg tar henne aldri med på BK av en god grunn, de serverer søppelmat der! Smaker ikke engang godt og blir litt matt på av tanken på alt det saltet og fettet de har i de frityrstekte chipsa.. Uff, sier jeg noe skal jeg vel bare holde kjeft da ifølge han der slumpen av en eks.. HI

Skrevet

Jeg skjønte fryktelig lite av det du skrev i 23:27, er det sånn at han tar med jenta på BK tre dager på rad? Kanskje du skal dra han med deg til HS så han får høre det fra noen andre enn deg? Dette er ikke bra i hvert fall. Verken for stor eller liten.

Skrevet

3 DAGER PÅ rad ja, med mat fra Burger King..HI

Skrevet

Hadde snakket med han om det. Det er IKKE sunt for ei lita jente som vokser :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...