Gå til innhold

Hvor store lår har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe.. bare må starte en slik tråd! Er så evinnelig lei av de store lårene mine, så dersom noen der ute har klart å slanke lårene sine, GI MEG TIPS! Jeg VET det IKKE går ann å punkt slanke, men noe må da kunne gjøres? Er flink på styrke trening, men de blir jo bare fastere og ikke mindre self. Spinning/jogging har heller aldri funka. Spiser normalt sunt og har ikke egentlig behov for å slanke meg. Er 1,68 og 63 kg, som faktisk er ideell vekt i forhold til høyde. Litt mage har jeg jo også etter fødsel, men den har igrunn aldri vært helt flat. Ellers er jeg normalt slank!

Vi jenter har nok lett for å tro at vi er større enn vi er, så jeg spør: Hvor store er dine lår? Og evt høyde+vekt? Mine er 61 cm nemlig :( Skulle ønske de var sånn ca 55 cm, det hadde stått mer i stil!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

163 cm, 55 kg, 55 cm rundt lårene. Er ikke fornøyd.

Skrevet

Snakk om å ha komplekser da! Herregud, skjerpings..

Måler ALDRI lårene mine og har heller ikke tenkt til det. De er passelig store :P

Skrevet

Store lår kan være temmelig sexy da :)

Skrevet

Vet bare at fotball-leggene mine er 48.. Har aldri forstått dette med pene, slanke ben, nei!:-o haha

Skrevet

Har ikke målt, men passer størrelse 32/24 :-) Er gravid i uke 14+4

Skrevet

Fristet til å måle, men tror ikke jeg gidder....skal tross alt legge meg snart og har tenkt å få sove litt i steden for og bekymre meg om lårene er større enn alle andre sine. Ingenting å gjøre med det likevel.....

Skrevet

Har aldri målt, og ikke har jeg målebånd så jeg kan sjekke det heller. Men klarer akkurat å nå rundt med hendene på det tykkeste, så ikke så tykke antar jeg.

Skrevet

59 cm, de er store fine og velltrente og står i stil til resten av meg. Har syltynn midje og store hofter, fyldige pupper. VELDIG fornøyd med låra mine.

Skrevet

Har ingen aning, men jeg er lang og slank, har tynne ben og armer ! Om du blir så tynn du ønsker rundt lårene, finner du bare noe annet du ønsker å gjøre noe med!!

Skrevet

Yoga! Det er tingen. Det funket skikkelig bra for meg. Jogging fungerer dårlig, i bestefall så får man større lår pga musklene.

Skrevet

ikke bekymre deg for kraftige lår! Så lenge det er muskler så er det KJEMPEBRA med store lår! Da har du et veldig godt utgangspunkt for å bære godt! Sterke lår er kjempebra for kroppen :D Og så lenge de er med muskler og ikke dissefett (som ejg har en del av nå :( ) så er det vakkert! Det finens selvsagt de som har litt for mye muskler på låra, emn de går som regel inn for det ;)

Men hvis du vil bli kvitt benmuskler, så må du trene lette vekter med korte repitisjoner, da bygger du ikke ut musklene men holder de faste :)

Skrevet

er gravid i uke 38, er 162cm normalt ville jeg veid 51kg men er nå 62kg og 48cm rundt lårene..........og det syns jeg er alt for lite. Vi blir aldri fornøyd noen av oss, jeg har komplekser for stinkelben og liten rompe. Ser frem til å begynne på trening igjen, og få litt mer muskler på kroppen :)

Skrevet

Jeg er 172,5 cm og 65.5 kg, og lårene mine er 56 cm på det tykkeste. Jeg synes egentlig mine er litt runde, men kanskje de ikke er det likevel da?

Skrevet

Jeg har aldri egentlig tenkt over hvor store lår jeg har, men ble nysgjerrig og måtte måle...! Mine er 48 cm på det tykkeste. Nå skal det nevnes at jeg er 1.61 høy og veier 50 kg, og jeg trener masse. Jeg løper og sykler 5 ganger i uka. Jeg har alltid hatt tynne bein, men etter at jeg begynte å trene aktivt for 5 år siden, så har jeg definitivt blitt mye fastere i beina.

Jeg ser at du skriver at du ikke liker jogging/spinning, men hvis du vil stramme opp lår, rumpe og legger, så er det veien å gå!

Som en annen nevner, så er yoga heller ikke dumt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...