Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 jeg har en allværsjakke med et litt ødelagt glidelås som var slik da jeg kjøpte den, jeg tenkte jeg skulle dra tilbake til butikken med den, men nå har jeg brukt den noen dager og det er ille lukt av jakka siden jeg har både vært med på båling og trimmet (gått tur)med den på..... da er vell alt håp ute?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Hvilken merke er det? Jeg har opplevd å få en ny jakke fra stormberg da glidelåsen på jakken ble ødelagt. Selv om jeg hadde brukt jakken i flere uker, fikk jeg en ny jakke da jeg var innom butikken med jakken.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 bergans, kostet 3800 kr:S kjipt.... kan jeg vaske jakken før jeg prøver å gå med den?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 Bergens er utrolig flinke med reklamsjoner. Min Bergans begynte å gå opp litt i sømmen som holdt bretten nederst oppe. Hadde da hatt den noen mnd. Gikk tilbake til butikken som tok den inn uten å si noe på det. Noen dager senere kunne jeg komme og hente en helt ny jakke. De ba ikke om kvittering engang. Så tviler på at du vil få noe problem med din jakke. Synes du den stinker kan du jo bare lufte den uten en stund først.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 okei, tør kanskje ikke kaste den i vaskemaskin:S skal prøve å lufte den imorgen om det ikke pøsregner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå