Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Eller, hvordan knuser dere is hvis dere ikke bruker blender?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 Uten blender: isen i en pose og bank i vei med f.eks. kjevle eller stekepanne. Ja, blender knuser is, men billige dårlige blendere gjør en dårlig jobb...
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 Vel, jeg hadde en kenwood med blender (riktignok gammel, men likevel - det var jo en kenwood...) Der brant motoren seg når jeg prøvde å knuse is.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 Hva med "shaved ice" som man skal bruke i enkelte drinker? HI(kk... ;-))
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #6 Skrevet 3. oktober 2011 for å knuse isen i en blender ville jeg tilsatt litt vann (bare pittelitt) slik at isen smetet så vidt det var og ble lettere å knuse. Shaved Ice er det verre med... Da må man ha is som er midt mellom snø og is... Har du prøvd å google det??
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #7 Skrevet 3. oktober 2011 Ha litt vann oppi sammen med isen, så unngår du det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå